רק 2.5 מיליון איש צפו בגרסה האמריקאית לשעשועון, שבו המתחרים צריכים לנטרל פצצה מדומה באולפן ■ שיתוף-פעולה ראשון בין Screenz הישראלית לרשת FOX האמריקאית הביא לפיתוח אפליקציה לתוכנית
חברת Screenz, העוסקת בפיתוח אפליקציות משלימות לתחום הטלוויזיה, הודיעה על השלמת גיוס מקרן ההשקעות הישראלית-אמריקאית Marker
Screenz היא חברת הקרוס-מדיה של קשת ו-The Box ■ בקשת עשויים למנות לתפקיד המנהל והעורך הראשי של mako איש תקשורת בכיר מחוץ לחברה
מנכ"ל קשת: "המספר הזה, של מיליון גולשים בימי חול, היה כתוב על הלוח כיעד לפני מספר שנים, אבל אז זה נראה כל-כך רחוק עד מעורר פליאה"
בגיל 30 בלבד עומד אלי אוזן, מנכ"ל ובעלי קבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי The Box, בראש חברה בשווי 20 מיליון דולר ומקים עם קשת חברת קרוס מדיה
חברת Screenz מתכוונת להציע מוצרים כמו אפליקציית המשחק בשידור חי של "אל תפיל את המיליון", לצד פיתוח של פעילות אונליין כמו ב"כוכב נולד" ו"האח הגדול"
mako (מאקו)אבי ניריובל נתןלי-אור אברבךקשת 12