מפתחת אפליקציית "הכוכב הבא" גייסה 5 מיליון דולר

חברת Screenz, העוסקת בפיתוח אפליקציות משלימות לתחום הטלוויזיה, הודיעה על השלמת גיוס מקרן ההשקעות הישראלית-אמריקאית Marker

כמעט 3 שנים אחרי שהוקמה חברת Screenz הישראלית, העוסקת בפיתוח אפליקציות משלימות לתחום הטלוויזיה, הודיעה היום (ד') על השלמת גיוס בהיקף 5 מיליון דולר מקרן ההשקעות הישראלית-אמריקאית Marker. הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את פעילותה הגלובלית ולהיכנס לשווקים חדשים.

חברת Screenz פועלת בתחום ה-Cross Media, והיא יצאה לדרך באוקטובר 2011 יחד עם חברת הדיגיטל The Box, במטרה להציע פתרונות דיגיטליים משולבים לחברות מדיה וטלוויזיה, בעיקר בתחום אפליקציות המובייל.

האפליקציות שמפתחת החברה מיועדות למה שקרוי Second Screen ולמעשה מאפשר לצופי הטלוויזיה לייצר אינטראקציה עם תוכניות ריאליטי, שעשועונים ועוד, דרך אפליקציות ייעודיות לסמארטפון ולטאבלט.

אחד הפיתוחים המוכרים יותר של החברה היה אפליקציית ההצבעות בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא". הפורמט נמכר למספר מדינות בעולם, אך השקתו לאחרונה בארה"ב, באמצעות רשת ABC, נכשלה, למרות שהאפליקציה שליוותה את התוכנית "Rising Star" זכתה להיקפי הורדות גבוהים.

בקרן Marker שותפים הישראלים יובל שחר ואוהד פינקלשטיין, והיא משקיעה בעיקר בחברות ישראליות.

לדברי ריק סקנלון, שותף ב-Marker, "אין ספק כי Screenz נמצאת בחוד החנית בעיצוב ובניית הדור הבא של עולם הטלוויזיה. ניסיון החברה ביצירת פורמטים המערבים את הצופים בנעשה על המסך הוכיח את עצמו".

אלי אוזן, מנכ"ל Screenz, הוסיף כי "אנו נמצאים בפתחו של עידן חדש שמאפשר לשחקנים רבים לקחת חלק בעיצוב פני העתיד של הטלוויזיה. אנו שמחים כי Marker בחרו להצטרף אלינו למסע המדהים בו אנו משנים את הדרך בה הצופים רואים, חווים ומשתפים פעולה עם התוכן הטלוויזיוני".