היהלומנים אהרונוב ופוזיילוב מקימים פרויקט מסחר ומשרדים בגבעת שאול בשטח 15 אלף מ"ר

חנות בפרויקט בשטח 95 מ"ר נמכרה לפי 4,800 דולר למ"ר

משפחות היהלומנים אהרונוב ופוזיילוב מקימים בימים אלו, ביחד עם הקבלן אבי ארנסון, את פרויקט המסחר והמשרדים בית ענבר ברחוב כנפי נשרים 13, באזור התעשייה של גבעת שאול שבירושלים. הפרויקט יכלול עם השלמתו 7,000 מ"ר של שטחי מסחר וכ-8,000 מ"ר של משרדים.

החטיבה המסחרית של אנגלו סכסון בראשות עמוס גלזר, בשיתוף עם אנגלו סכסון ירושלים, תשווקנה את הפרויקט.

גבעת שאול בירושלים נמצאת בסמוך לכביש המהיר ירושלים-ת"א, והגישה העיקרית היא מגינות סחרוב שבכניסה לעיר, ומכביש מספר 4 (בגין) המקשר את שאר חלקי העיר. רחוב כנפי נשרים מהווה ציר מרכזי בגבעת שאול, ובשנים האחרונות הפך להיות אחד המרכזים החשובים של משרדי ממשלה, עקב סמיכותו לאזור גבעת רם והכנסת, תעשיית ההיי-טק והמסחר בירושלים.

לדברי מנהל רשתות וחנויות באנגלו סכסון ת"א, אורן גלזר, "חברות שונות הביעו עניין להשתלב בפרויקט ונמצאות בימים אלו במו"מ עימנו. כך למשל, מספר יזמים מנהלים מו"מ לשכירת 2,000 מ"ר עבור אולם אירועים במפלס התחתון.

בנוסף, חברה סלולארית מעוניינת לשכור 600-700 מ"ר; חנות צעצועים מעוניינת לשכור 500 מ"ר; חברה לשירות עצמי בתחום אביזרי הבית מעוניינת לשכור 1,000 מ"ר ועוד. המשאים ומתנים מתנהלים ברמות מחיר של 30-20 דולר למ"ר. פרט לכך, נעשו עסקאות של מכירת שתי חנויות למשקיעים תמורת 900 אלף דולר. אחת החנויות, בשטח של 95 מ"ר, נמכרה למשקיע פרטי תמורת 460 אלף דולר, שהם כ-4,800 דולר למ"ר.