החברה לאוטומציה תובעת 2.5 מיליון שקל מיו"ר ועד העובדים בטענה ללשון הרע

טוענת החברה כי בדצמבר אשתקד פרסם אריה גור מכתב לעובדים, ממנו משתמע כאילו החברה עומדת על סף קריסה

החברה לאוטומציה תובעת מיו"ר ועד העובדים שלה, אריה גור, 2.5 מיליון שקל בטענה להוצאת לשון הרע. בתביעה שהוגשה בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בירושלים, טוענת החברה כי בדצמבר אשתקד פרסם גור מכתב לעובדים ממנו משתמע כאילו החברה עומדת על סף קריסה.

באמצעות עו"ד אלדד יניב, נטען כי על-פי המכתב החברה איננה מתפקדת, מנהליה אינם ממלאים תפקידים ואינם ראויים או מתאימים לשמש בתפקידם. עוד נאמר במכתב כאילו החברה איננה פועלת על-פי תוכנית עבודה שגובשה על-ידי מיטב המומחים ואנשי המקצוע וכתוצאה מכך סופגת החברה הפסדי ענק.

במכתב נטען כי הוא מתבסס על דו"ח מבקר המדינה שפורסם ביולי 2004. בתביעה מכחישה החברה את כל הטענות הללו, ואומרת כי היא אחת מהחברות המובילות במשק הישראלי לאוטומציה וכי היא בית התוכנה הגדול של השלטון המקומי בישראל ומיישמת ברשויות מערכות ממוחשבות בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות יותר מ-30 שנה.

החברה אומרת כי שמה הטוב הולך לפניה - וכך גם המוניטין שלה. על מנת להזים את הטענות מציינת החברה כי בין השנים 2004-2005 עסקה בהכנת וביישום תוכנית אסטרטגיות בתחומים שונים, וכי היא בתהליך של הבראה והתייעלות.

החברה מציינת כי מהפסד של 7.9 מיליוני שקל בשנת 2003 היא עברה לרווחי שיא של 10.9 מיליון שקל ב-2004 ול-5 מיליון שקל בשנת 2005, למרות תוכנית ההתייעלות וההבראה היקרים והמקיפים. מכירות החברה הסתכמו ב-259 מיליון שקל ב-2003, ב-242 מיליון שקל ב-2004 והצפי למכירות ב-2005 הוא 230 מיליון שקל.