גינדי השקעות תקים מרכז מסחרי בן 5,000 מ"ר בגבעת שמואל

בהשקעה של 58 מיליון שקל " רכשה 3.8 דונם ב-2 מיליון דולר בסמיכות לקרקע שרכשה בעבר

חברת גינדי השקעות, בבעלות מנור גינדי, אייל פרידמן ואורי לוי (בנו וחתניו של הקבלן משה גינדי), יקימו מרכז מסחרי בן 5,000 מ"ר בשכונת רמת הדר שבגבעת שמואל. החברה חתמה עיסקה בימים אלה לרכישת מגרש בן 3.8 דונם, בשווי כולל של כ-2 מיליון דולר, בסמיכות לקרקע שרכשה החברה בעבר בשטח כולל של כ-6.5 דונם. השטח הנוסף ישמש את החברה להרחבת שטחי המסחר של הקניון. בסה"כ החברה צפויה להשקיע בהקמת שני שלבי הפרויקט כ-58 מיליון שקל.

מנכ"ל משותף בגינדי השקעות, מנור גינדי, אמר, כי ההחלטה לבצע את רכישת הקרקע הנוספת נובעת מההחלטה להרחיב את השטח הבנוי של הקניון, לאור הביקושים הגבוהים שיש לשטחים בשלב א'. בימים אלו החברה נמצאת במו"מ להשכרת שטחים עם רשתות מובילות בישראל, עבור דמי שכירות חודשיים של 45-100 דולר למ"ר.

לדברי גינדי, "הקניון ייבנה במפלס אחד בשטח בנוי של 5,000 מ"ר, ויכלול חנייה עילית צמודה המיועדת לכ-50 כלי רכב, אשר יהווה יתרון משמעותי למבקרים בקניון. כמו כן, המגרש עליו נבנה קניון הגבעה מוקף בפארק בשטח של כ-30 דונם".

גינדי הוסיף, כי הקניון ייבנה באסטרטגיה דומה לקניונים האמריקאים: "טאון- מול" (TOWN MALL), קרי, קניון המבוסס על שני עוגנים גדולים משני צידי הקניון, ומכלול של עשרות חנויות קטנות וחנויות בוטיק של כ-40 מ"ר לחנות. בשני העוגנים בקניון הגבעה ייפתחו סופרמרקט וחנות פארם גדולה.

גבעת שמואל מונה כיום 25 אלף תושבים וצפויה לגדול לכדי 40 אלף תושבים בעשור הקרוב. בשכונת רמת הדר, בה עתיד להיבנות הקניון, מתגוררים כ-15 אלף תושבים. פתיחת הקניון צפויה ביולי 2007.

גינדי השקעות בונה מאות יח"ד ברמת אביב, קרית אונו וחולון, ושותפה, יחד עם משה ויגאל גינדי, בהקמת פרויקטים למגורים בבודפשט בהיקף של כ-1,000 יח"ד.

לדברי גינדי, החברה נמצאת בתהליך אינטנסיבי של איתור קרקעות בהיקף של מאות יח"ד באזור ת"א והמרכז, להקמת מגדלי יוקרה ובנייה רוויה. ברבעון הראשון של שנת 2006 השלימה החברה הנפקה בסך של 39 מיליון שקל באג"ח חברה.