קניון הזהב בראשל"צ יוכפל: גינדי תבנה בצמוד עוד 70 אלף מ"ר

לקניון המצליח יתווספו 200 חנויות בשטח עיקרי של 42 אלף מ"ר, ושתי קומות חניה תת-קרקעית

חברת משה ויגאל גינדי מרחיבה את קניון הזהב בראשון לציון. החברה החליטה לבנות בצמוד לקניון עוד 70 אלף מ"ר, מהם 42 אלף מ"ר שטחים עיקריים, ובכך להפכו לדבריה לקניון הגדול בישראל ואחד הגדולים במזרח התיכון, בשטח כולל של 80 אלף מ"ר בנוי. הקמת הקניון החדש תתבצע בהשקעה של 550 מיליון שקל.

קניון הזהב משתרע כיום על 38 אלף מ"ר וכולל כ-200 חנויות ובתי עסק, ביניהם רשתות ומותגי אופנה, רשתות קפה ומזון, בתי קולנוע, חנויות בוטיק ועוד. בחברה הוחלט שגיל גזית, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל קניון גבעתיים ולפני כן כמנכ"ל קניון הזהב, יחזור לשמש כמנכ"ל הקניון. לדברי גזית, בתוך כשלושה שבועות יתחילו העבודות בשטח ולפי הערכתו, תוך כשנתיים ייפתח הקניון המורחב. גזית אומר, כי התוספת תהיה מורכבת משתי קומות חניה תת קרקעיות, שלוש קומות מסחריות ועוד דק חניה נוסף מעל חלק מהחניון הקיים. גזית מעריך, כי לקניון יתווספו עוד כ-200 עסקים, קומפלקס בתי קולנוע ו-IMAX. אחד הרעיונות החדשים הוא לפתוח חנויות קונספט מיוחדות ואולמות תצוגה בשטחים גדולים במיוחד של רשתות, מה שכרגע, לדבריו, כמעט ואינו קיים בקניונים בארץ.

לשם התכנון עובדת החברה עם משרד האדריכלים יסקי-מור. גזית הוסיף, כי בקניון המורחב יהיו אלמנטים מסחריים-שיווקיים נוספים חדשניים. בשלב זה מנוהלים מגעים עם חמש מסעדות גדולות ושלושה בתי קפה מרשתות מובילות לקראת פתיחת סניפים.

גזית מציין כי כיום נכנסים לקניון כ-24 אלף איש ביום בממוצע שנתי, והחברה מצפה לסדר גודל של 34 אלף איש ביום בממוצע עם פתיחת הקניון המורחב. הציפייה היא שרוב האנשים יגיעו גם מאזורים מרוחקים יותר, ולא רק מראשון לציון, חולון, בת ים, נס ציונה ורחובות, אלא גם מאשדוד, אשקלון, רמלה ולוד.

לדבריו, הבחירה בקניון הזהב להרחבה נעשתה בשל קהל היעד הפוטנציאלי הגדול שבסביבה ודרכי הגישה מדרום הארץ, מעבר לגדילתה של ראשון לציון.