שלב ב' בקניון קרית אונו יפתח בסוף אוגוסט

לאחר 10 שנים דחיות ומאבקים, שלב ב' בקניון קרית אונו של חברת אזורים צפוי להיפתח בעוד חודש. בימים אלה משלימה חברת אופיצי את עבודות הגמר בקניון. שלב א' נפתח ב-2002 והשתרע על 42 אלף מ"ר: 8,200 מ"ר שטחי מסחר, 11 אלף מ"ר משרדים, 16 אלף מ"ר חניונים עם כ-500 חניות ו-7,000 מ"ר שטחים ציבוריים. פתיחת שלב ב' תכפיל את הקניון פי 3, ל-25 אלף מ"ר שטח מסחרי ומגדל משרדים נוסף. מחירי השכירות בקניון נעים בין 95-130 דולר למ"ר לחודש.

עופר אגוזי, מנכ"ל ובעלים של אופיצי, מסר כי עבודות הגמר שמבצעת החברה בשלב ב' הם בהיקף של למעלה מ-20 מיליון שקל, ללא גימור פנים של החנויות.

בראיון עם שעיה בוימלגרין, שרכש במארס 2006 את אזורים לאחר שהקניון כבר היה פעיל בשבת, חשף היזם החרדי ל"גלובס" כי הוא יבדוק אופציות שונות וינסה לשכנע את השוכרים לסגור בשבת, ואולי אף ינסה למכור את הקניון. בנוסף, הקניון נבנה על שטח המרכז המסחרי הישן בקרית אונו ובמשך שנים התנהל מו"מ עם הדיירים לגבי אופן הפיצוי, ורק לפני כשנה הגיעו הצדדים להסכמות. גם ניסיון של אזורים להוסיף קומה מסחרית בהיקף של 3,700 מ"ר נכשל, בעקבות התנגדויות התושבים וחברי מועצת העיר.

לפי מידע שהגיע ל"גלובס", עלות ההקמה הכוללת היא למעלה מ-135 מיליון דולר לשני השלבים. הקניון צפוי להניב תשואה של כ-10%. אזורים מסרה כי למרות הצהרות הבעלים, אין בכוונתה למכור את הקניון, ולא מתנהלים מגעים בעניין.