שוהם: המינהל פרסם מכרז ל-142 אלף מ"ר תעשייה ומסחר

כן פירסם המינהל מכרז לחכירת שני מגרשים בשטח 1,249 מ"ר להקמת מתחם מסחרי ברחוב רפאל איתן, שבשכונת ח-300 בחולון

מינהל מקרקעי ישראל פירסם מכרז לחכירת מתחם לתעשייה ומסחר בשוהם שבחבל מודיעין, בשטח של 142,440 מ"ר. המכרז מתייחס לחוזה חכירה ל-49 שנים עם אופציה ל-49 שנים נוספות, ללא הצגת מחיר מינימום.

על השטח חלה תב"ע המאפשרת שינוי ייעוד הקרקע משטח חציבה לשטח של תעשייה ומלאכה. יוזם התוכנית היא חברת תעשיית אבן וסיד בע"מ, לשעבר מקבוצת שיכון ובינוי של שרי אריסון, והיום בבעלות חברת רדימיקס.

השטח מיועד להקמת מפעלים למוצרי בנייה שונים, כמו מפעלי בלוקים, צינורות, אגרגט קל, אבני שפה ואבנים משתלבות.

בנוסף פירסם המינהל מכרז לחכירת שלושה מגרשים לתעשייה ומשרדים במודיעין, בשטח כולל של 21,112 מ"ר. גם מכרז זה הוא ללא הצגת מחיר מינימום, אולם הוצאות הפיתוח במקום צפויות לעמוד על 8.8 מיליון שקל לכל הפחות.

על הקרקע חלה תב"ע שמייעדת את השטח לבנייה לשירותים, לאזור מסחרי, למשרדים, לתעשייה, למוסכים, לתחנות תדלוק, לתעשייה זעירה ולבנייני ציבור.

כמו כן פירסם המינהל מכרז לחכירת שני מגרשים בשטח 1,249 מ"ר להקמת מתחם מסחרי ברחוב רפאל איתן, שבשכונת ח-300 בחולון. על הקרקע חלה תב"ע ביוזמת הוועדה המקומית חולון, המחזיקה בבעלות על הקרקע ביחד עם קק"ל. המכרז מתייחס לחוזה חכירה ל-49 שנים עם אופציה ל-49 שנים נוספות. בשכונה מוקם גם מרכז מסחרי של חברת הבנייה אפרידר וחברת י.ד. לוי אלברט, שתיהן בשליטת איש העסקים אלי אלעזרא.