כ-72% מכלל החברות במשק צפויות להעניק לעובדיהן תווי שי בתקופת החגים הקרובה, כך עולה מבדיקה מיוחדת שערכה חברת BdiCoface. מנתוני הסקר עולה כי, כ-6% נוספים מבין החברות צפויות להעניק לעובדיהן חבילות שי וכ-21% יעניקו לעובדים תשורות באופנים אחרים כדוגמת תוספות לשכר, מענקים הניתנים במזומן ועוד.
השווי הממוצע של המתנות לחגים שיוענקו לעובדים בתקופת החגים הקרובה עומד על כ- 470 שקל, כך עולה בנוסף מן הבדיקה. רוב החברות יעניקו מתנות לחגים אשר שוויין נע בין כ-451 שקל לכ-700 שקל (46%), כ-11% מהחברות יעניקו מתנות בגובה של עד כ- 250 שקלים בלבד לעובדים, וכ- 5% יעניקו מתנות בסכומים של למעלה מכ- 700 שקלים לעובדים. כלכלני BdiCoface מוסיפים כי, למרות ההאטה, תקציבן המיועד למתנות לחגים עבור העובדים, עלה השנה בכ- 21% מהחברות, ביחס לאשתקד.
תהילה ינאי, מנכ"ל משותף בחברת BdiCoface: "החשיבות בהענקת מתנות לחגים לעובדים היא בתשומת הלב האישית המוענקת לכל עובד ועובד, בעיקר אם היא מתבצעת במקביל לפעילויות נוספות המתבצעות במהלך כל השנה, זאת מאחר והיא מחזקת את הקשר ומגבירה את הזיקה בין העובד לחברה".
התפלגות שווי המתנות לחג בתקופת החגים הקרובה, בין החברות בישראל, בשקלים
מן המחקר עולה בנוסף, כי כ- 47% מהחברות שותפות בתוכניות המסייעות לנזקקים בתקופת החגים הקרובה ביניהן איסוף תרומות של מזון ובגדים, איסוף תרומות כספיות ועוד.
בחברות ציינו גם את תקופת החגים כהזדמנות להידוק הקשר עם לקוחותיהן- כ- 62% מהחברות מנצלות את תקופת החגים על מנת להעניק ללקוחותיהן מתנות מסוגים שונים.
עוד עולה מן הבדיקה כי, ב- 89% מהחברות נוהגות לערוך ערבי חברה לעובדיהן. בכ- 36% מהחברות נערך ערב חברה אחד לפחות בשנה ובכ- 64% מהחברות נערכים לפחות שני ערבי חברה בשנה או יותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.