מלחמת העופות: רמי לוי ושופרסל ממשיכות לנהל קרב ראש בראש

רמי לוי העלה בבוקר את מחיר העוף, אולם לאחר שנוכח כי שופרסל החליטה לדבוק במחיר הנמוך - הוריד מחדש את המחיר ל-3.60 שקל לק"ג

העוף ממשיך להוות את מוקד התחרות בין רשתות השיווק ומחירו, לפחות בחלק מרשתות השיווק, השתנה היום (ד') יותר מפעם אחת. בבוקר החליט רמי לוי, מנכ"ל ובעלי השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, להעלות את מחיר העוף שבמבצע מ-3.60 שקל לק"ג, ל-9.90 שקל לק"ג, וזאת לאחר שביומיים האחרונים הונהג מחיר של 3.60 שקל לק"ג ברוב סניפי הרשת.

עדכון המחירים בוצע לאחר שהוא ערך בדיקה של המתרחש סביבו, ואף ניגש באופן אישי לסניף שופרסל דיל בירושלים ורכש עוף במחיר של 19.99 שקל לק"ג. באותה שעה הוא סבר כי שופרסל העלתה את מחיר העוף שבמבצע ל-9.99 שקל לק"ג, וכי הדבר מותנה בקנייה במעל 199 שקל.

אלא שבשעות הצהריים המוקדמות ובעקבות פנייה של "גלובס" התברר ללוי כי שופרסל ממשיכה למכור עוף במחיר של 3.90 שקל לק"ג, ולוי שב במהרה להוריד את תג המחיר בחזרה ל-3.60 שקל לק"ג, לפחות עד מחר.

למעשה, רמי לוי ושופרסל מנהלות קרב ראש בראש. לפני יומיים היתה זו שופרסל שמיהרה להוריד את המחיר העוף ל-3.90 שקל לק"ג, כאשר התברר לה כי לוי הוריד את המחיר ל-3.60 שקל לק"ג.

היום אומר לוי ל"גלובס": "שופרסל עושה מה שאני עושה. הם רצים אחריי. הגיע הזמן שהם יעשו את המבצעים שלהם בכל סניפי הרשת ולא רק במקומות שרמי לוי נמצא. שיבואו לקראת הצרכנים במקום לבוא ולהתנגח ברמי לוי. במקום שרמי לוי לא נמצא לא צריכה להיות תחרות?".

היום הצטרפה לקרב על העוף גם רשת עדן טבע מרקט, מקבוצת רבוע כחול, שהודיעה כי ביום שישי הקרוב תעניק עוף חינם של המותג טבעוף על כל קנייה בסכום של 500 שקלים.

בניגוד למלחמת המחירים הקודמת, הפעם מלחמה זו לא גררה באופן רוחבי את רשתות השיווק. כזכור, מלחמת המחירים הקודמת נפתחה בסוף חודש ינואר 2008, כאשר לוי פתח סניף בקריות והחל למכור עוף, פירות וירקות במחירי הפסד עד למחיר של 1.89 שקלים לק"ג עוף. החזית שפתח לוי גררה את כל הרשתות הפועלות בקריות להורדת מחירים. מלחמת המחירים התפשטה ביוזמת הרשתות הגדולות גם לירושלים, מעוז הליבה של לוי. יש לציין כי שופרסל המשיכה את מדיניות המחירים הנמוכים בירושלים ועד לפני חודש מכרה עוף במחירי הפסד.