ראובני-פרידן ביקש צו מניעה זמני נגד העסקת אורן יוניוב ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

לטענת פרידן, מספר חודשים לפני הגשת הבקשה לפטור ליונייטד מהממונה על ההגבלים, ניסה שלמור-אבנון-עמיחי להקים חברה חדשה יחד עם יוניוב

מסתבכת הסאגה סביב חברת המדיה יונייטד בין ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי: ראובני-פרידן הגיש היום (א') בבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה דחופה לצו מניעה זמני נגד העסקתו של מנכ"ל יונייטד, אורן יוניוב, על-ידי שלמור.

פרידן טוען כי למרות דברים שאמרו נציגי שלמור לבית המשפט להגבלים עסקיים, הרי שלטענתו - אין להם לשום כוונה להמשיך ולהפעיל את יונייטד, אלא לפרקה. בכתב הבקשה מגלה פרידן גם חלק נוסף בסאגה: לדבריו, שלמור ויוניוב ניסו לבטל את הסעיף בחוזה האוסר את העסקתו של יוניוב על ידי הצדדים במשך שנתיים אם תפורק החברה, כבר בחודש מרץ השנה, זמן רב לפני הגשת הפטור לממונה על ההגבלים. לטענת פרידן, נודע לו על כוונה זו בדיעבד, מאחר וקיבל בטעות חיוב בשכר טרחה של עורכי הדין של שלמור-אבנון-עמיחי, לדיונים משפטיים - לטענתו בסוגיה זו - אליהם לא הוזמן.

"חשבון שכ"ט אשר נשלח למבקשת על ידי משרד מיתר, מלמד כי כבר בחודשים פברואר-מרץ 2008 - מספר חודשים לפני שהוגשה לממונה הבקשה להארכת תוקף הפטור - פעלו עורכי הדין של המשיבה, ביחד עם יוניוב, להקמת חברה חדשה, תוך שהם בודקים, בין השאר, את 'המגבלות בהסכם המייסדים'. מגעים אלה להקמת חברה חדשה, בהם נטלו חלק המשיבה ויוניוב, אשר כיהן באותה עת כמנכ"ל חברה שבבעלותה המשותפת של המבקשת, הוסתרו מהמבקשת והתבררו לה רק מחמת הטעות שנעשתה בפירוט ובמשלוח החשבונות הללו אליה", טוען פרידן בבקשה לביהמ"ש.

פרידן טוען כי שלמור מנסה לגזול את החלק של ראובני במוניטין של יונייטד, ולזהות את הצלחת יונייטד ויוניוב רק עם שלמור.

רמי שלמור מסר בתגובה: "אילן שילוח ממשיך להשתמש בכוח בלתי סביר הפוגע בכל אפשרות של תחרות בשוק המדיה, וכל זאת באמצעות המריונטה שלו, אודי פרידן".