ראובני פרידן

משרד פרסום ישראלי בבעלות משה ראובני ואודי פרידן

כתבות אחרונות

 
שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן

תקציב הפרסום של ישראכרט, בהיקף 25 מיליון שקל, עובר לראובני-פרידן

ב-12 השנים האחרונות טופל תקציב ישראכרט בקבוצת פובליסיס • זהו התקציב הראשון בעידן המנכ"לים החדשים בראובני-פרידן, שירי הייסר ואסף גריס

גלית חתן 17.04.2024
עומדים - אסף גריס ושירי הייסר, יושבים - זיו קורן (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו

משרד הפרסום ראובני-פרידן ממנה מנכ"לים חדשים: שירי הייסר ואסף גריס

בראובני-פרידן ממשיכים את המודל לפיו המושכות נמצאות בידי מנכ"לים משותפים • זיו קורן וניב חורש, שמילאו את התפקיד עד כה, יכהנו כמנכ"לי הקבוצה, הכוללת עוד ארבע חברות • לדברי השניים, "אצלנו אי-אפשר להצניח מנכ"לים מבחוץ, גם אם הם מנהלים ואנשי מקצוע מצוינים"

גלית חתן 15.04.2024
יניב פרטוש (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו

יניב פרטוש מונה למנכ"ל משותף בסוכנות הדיגיטל ארלו של ראובני־פרידן

פרטוש יכהן בתפקיד במקביל לניב חורש, מבעלי הקבוצה, שביצע את התפקיד עד כה לבדו • במקביל למהלך בוצעה שורה של מינויים נוספים בסוכנות

גלית חתן 18.03.2024
מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

גלית חתן 11.11.2023
זיו קורן (מימין) וניב חורש. ראובני פרידן / צילום: אייל נבו

"התחלנו להרגיש בעוצר": הפרסומאים שקנו את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית

אחרי שנים שבהן משרדי הפרסום הגדולים בארץ נמכרו אחד־אחד לתאגידים בינלאומיים, באו זיו קורן וניב חורש ועשו בדיוק את ההפך • בקיץ האחרון, רכשו המנכ"לים המשותפים של ראובני־פרידן את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית IPG, שהחזיקה בו שנים • בראיון הם מספרים איך כמעט הכפילו את המחזור

גלית חתן 26.05.2023
סניף רולדין / צילום: דודי מוסקוביץ

4 מיליון שקל: תקציב הפרסום של רולדין עובר לראובני-פרידן

תקציב רולדין מצטרף לתקציבי מזון נוספים המטופלים בראובני-פרידן ובחברת הדיגיטל שלו, ארלו • וגם: קבוצת פז מכניסה לראשונה שותפים מתחום האיקומרס לארנק הדיגיטלי של רשת חנויות הנוחות yellow • אירועים ומינויים

גלית חתן ושירה ספיר 24.08.2022
ניב חורש וזיו קורן / צילום: אוהד רומנו

מנהלי ראובני-פרידן במו”מ לרכישת מניות המשרד מידי קבוצת אינטרפבליק

לגלובס נודע כי חמשת מנהליה הישראלים של ראובני-פרידן מעוניינים לקבל שליטה מלאה על משרד הפרסום • המהלך צפוי להתאפשר בעקבות האסטרטגיה של אינטרפבליק לצמצם את פעילותה ולהתמקד ב־14 השווקים הגדולים בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2022
הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך

ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2022
תלמה בירו, מנכ''לית איגוד השיווק / צילום: איל יצהר
Effie Awards | בלעדי

מי עומד מאחורי המודעה המטעה של פרסי האפי?

בשבוע שעבר נערך טקס פרסי האפי של ענפי השיווק והפרסום, והשבוע פורסמה מודעה המציעה למפרסמים לבדוק אפקטיביות • במודעה נראה כאילו המשרדים כמעט שווים בגודלם מבחינת הזכיות, בעוד שבפועל מקאן הוביל בגדול • מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "יש כאן גניבת עין, הטעיה, הנמכת התחרות ובעיקר זילות לוגו האפי"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2021
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן ת''א / צילום: נטלי שור

מקאן בראש: תחרות הפרסום האפי חוזרת, ואלה הזוכים

תחרות הפרסום האפקטיבי, האפי, נערכה בישראל זו הפעם ה-20 • משרד הפרסום מקאן הוביל בפער עם 29 מדליות • בכמה פרסים זכה אדלר-חומסקי, מה הקמפיין שהעניק שתי מדליות לראובני-פרידן, ומה ההישגים של גיתם? התוצאות לפניכם

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2021
נדב פרסמן - מנכ''ל מקאן תל אביב היוצא / צילום: תמר מצפי

תחרות האפ"י: מקאן מוביל בפער עצום עם 37 מועמדויות

המשרד עם מספר המועמדויות השני הוא אדלר-חומסקי עם 11 מועמדויות בלבד • הפער בכמות המועמדויות מעיד ככל הנראה על "הצפה" של התחרות בעבודות, מתוך הנחה שלטובת מקאן ישחק חוק המספרים הגדולים • במקום השלישי ממוקם משרד הפרסום ראובני-פרידן עם 6 מועמדויות

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2021
ניב חורש וזיו קורן  / צילום: איל יצהר, גלובס

"נחים ומניחים": בראובני פרידן משתיקים את קבוצות הוואטסאפ בכל ערב ל-12 שעות

ניב חורש וזיו קורן, המנכ"לים של משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הבת הדיגיטלית ארלו, הודיעו על מדיניות חדשה של ההנהלה - סגירת קבוצות הוואטסאפ השונות של המשרד כל ערב החל מהשעה 20:00 ועד השעה שמונה בבוקר • "הידיעה שלא מצפים ממך לזמינות אינסופית זו התחלה טובה"

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף, HapPpy / צילום: טובי הררי

תקציב חצי חינם בהיקף 10 מיליון שקל עובר לפרסום HapPpy

לפני כן טופל התקציב מאז 2015 בידי ראובני-פרידן • במסגרת המהלך מתקשרת הרשת עם חיים כהן כפרזנטור למשך שנתיים

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2021

תקציבי הפרסום של סובארו וג'יפ עוברים לראובני-פרידן

היקף התקציבים צפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקל בשנה • ראובני-פרידן יטפל בתקציב האונליין של המותגים, וחברת ארלו שבבעלותו תטפל בתקציבי הדיגיטל והפרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2021
חדר כושר של רשת הולמס פלייס

שעת הכושר של ראובני-פרידן: יטפל בתקציב הפרסום של הולמס פלייס

תקציב הפרסום של רשת חדרי הכושר טופל עד לאחרונה בידי אדלר-חומסקי • לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, תעלה החברה קמפיין חדש בכיכובו של עדן חסון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של טבעול

ראובני פרידן הצטרף למכרז בשלב מאוחר יחסית, לאחר שבאסם, בעלת השליטה בטבעול, הוחלט להרחיב את מספר המשרדים שמתמודדים על התקציב גם לכאלה שאינם נמנים עם מערך הפרסום של החברה • על התקציב התמודדו גם גליקמן שמיר סמסונוב, אדלר חומסקי ויורם דמבינסקי

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2021

   1234567891011121314   

   נמצאו 209 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 14