ראובני פרידן

משרד פרסום ישראלי בבעלות משה ראובני ואודי פרידן

כתבות אחרונות

 
ניב חורש וחיה נחום / צילום: אייל נבו

ראובני-פרידן מקימים סוכנות פרסום שתתמחה בנדל"ן

הסוכנות החדשה של ראובני-פרידן תיקרא roof, והמהלך נעשה בשותפות עם חיה נחום, מייסדת "המטבחון" • רשת הסופרמרקטים יוחננוף משקיעה 20 מיליון שקל בסניף חדש ומתכננת לפתוח עוד כ-20 נוספים ברחבי הארץ • אירועים ומינויים

גלית חתן 04.09.2024
שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן

תקציב סלקום, בגובה 25 מיליון שקל, עובר לראובני־פרידן

מדובר בתקציב השני שעובר מקבוצת פובליסיס לראובני־פרידן מאז כניסת המנכ"לים החדשים, שירי הייסר ואסף גריס - אחרי תקציב ישראכרט, גם הוא בגובה 25 מיליון שקל • לא ברור מה יעלה בגורל תקציב החברה־הבת גולן טלקום

גלית חתן 10.07.2024
שירי הייסר ואסף גריס, מנכ''לים משותפים בראובני-פרידן

תקציב הפרסום של ישראכרט, בהיקף 25 מיליון שקל, עובר לראובני-פרידן

ב-12 השנים האחרונות טופל תקציב ישראכרט בקבוצת פובליסיס • זהו התקציב הראשון בעידן המנכ"לים החדשים בראובני-פרידן, שירי הייסר ואסף גריס

גלית חתן 17.04.2024
עומדים - אסף גריס ושירי הייסר, יושבים - זיו קורן (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו

משרד הפרסום ראובני-פרידן ממנה מנכ"לים חדשים: שירי הייסר ואסף גריס

בראובני-פרידן ממשיכים את המודל לפיו המושכות נמצאות בידי מנכ"לים משותפים • זיו קורן וניב חורש, שמילאו את התפקיד עד כה, יכהנו כמנכ"לי הקבוצה, הכוללת עוד ארבע חברות • לדברי השניים, "אצלנו אי-אפשר להצניח מנכ"לים מבחוץ, גם אם הם מנהלים ואנשי מקצוע מצוינים"

גלית חתן 15.04.2024
יניב פרטוש (מימין) וניב חורש / צילום: שי פרנקו

יניב פרטוש מונה למנכ"ל משותף בסוכנות הדיגיטל ארלו של ראובני־פרידן

פרטוש יכהן בתפקיד במקביל לניב חורש, מבעלי הקבוצה, שביצע את התפקיד עד כה לבדו • במקביל למהלך בוצעה שורה של מינויים נוספים בסוכנות

גלית חתן 18.03.2024
מתוך הקמפיין של משרד פובליסיס בארה''ב

למקסם את האפקטיביות: כך פועלים משרדי הפרסום בחזית ההסברה

בימי שגרה מחלקות הקריאייטיב של משרדי הפרסום עובדות כדי לקדם מותגים ושירותים, אבל מאז פרוץ המלחמה הן גויסו לכיוונים פטריוטיים יותר • מקמפיינים של אחדות ושותפות גורל, דרך הסברה בינלאומית ועד פעולות למען החטופים בעזה

גלית חתן 11.11.2023
זיו קורן (מימין) וניב חורש. ראובני פרידן / צילום: אייל נבו

"התחלנו להרגיש בעוצר": הפרסומאים שקנו את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית

אחרי שנים שבהן משרדי הפרסום הגדולים בארץ נמכרו אחד־אחד לתאגידים בינלאומיים, באו זיו קורן וניב חורש ועשו בדיוק את ההפך • בקיץ האחרון, רכשו המנכ"לים המשותפים של ראובני־פרידן את המשרד שלהם בחזרה מהענקית האמריקאית IPG, שהחזיקה בו שנים • בראיון הם מספרים איך כמעט הכפילו את המחזור

גלית חתן 26.05.2023
סניף רולדין / צילום: דודי מוסקוביץ

4 מיליון שקל: תקציב הפרסום של רולדין עובר לראובני-פרידן

תקציב רולדין מצטרף לתקציבי מזון נוספים המטופלים בראובני-פרידן ובחברת הדיגיטל שלו, ארלו • וגם: קבוצת פז מכניסה לראשונה שותפים מתחום האיקומרס לארנק הדיגיטלי של רשת חנויות הנוחות yellow • אירועים ומינויים

גלית חתן ושירה ספיר 24.08.2022
ניב חורש וזיו קורן / צילום: אוהד רומנו

מנהלי ראובני-פרידן במו”מ לרכישת מניות המשרד מידי קבוצת אינטרפבליק

לגלובס נודע כי חמשת מנהליה הישראלים של ראובני-פרידן מעוניינים לקבל שליטה מלאה על משרד הפרסום • המהלך צפוי להתאפשר בעקבות האסטרטגיה של אינטרפבליק לצמצם את פעילותה ולהתמקד ב־14 השווקים הגדולים בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2022
הקמפיין של פובליסיס עבור אפליקציית וונדר / צילום: צילום מסך

ההחלפה של הפועלים, השינוי של סלקום: השבוע שהיה בפרסום

לגלובס נודע כי בבנק הפועלים החליטו להעביר את התקציבים שאמורים היו להתנהל בפובליסיס ONE לטיפולו של משרד הפרסום גיתם BBDO • וגם: תקציבי הפרסום של סלקום, קורנפלקס תלמה ורשת ויקטורי מחליפים ידיים • חדשות הפרסום, מדור חדש

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2022
תלמה בירו, מנכ''לית איגוד השיווק / צילום: איל יצהר
Effie Awards | בלעדי

מי עומד מאחורי המודעה המטעה של פרסי האפי?

בשבוע שעבר נערך טקס פרסי האפי של ענפי השיווק והפרסום, והשבוע פורסמה מודעה המציעה למפרסמים לבדוק אפקטיביות • במודעה נראה כאילו המשרדים כמעט שווים בגודלם מבחינת הזכיות, בעוד שבפועל מקאן הוביל בגדול • מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו: "יש כאן גניבת עין, הטעיה, הנמכת התחרות ובעיקר זילות לוגו האפי"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2021
אתי עבדי, מנכ''לית מקאן ת''א / צילום: נטלי שור

מקאן בראש: תחרות הפרסום האפי חוזרת, ואלה הזוכים

תחרות הפרסום האפקטיבי, האפי, נערכה בישראל זו הפעם ה-20 • משרד הפרסום מקאן הוביל בפער עם 29 מדליות • בכמה פרסים זכה אדלר-חומסקי, מה הקמפיין שהעניק שתי מדליות לראובני-פרידן, ומה ההישגים של גיתם? התוצאות לפניכם

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2021
נדב פרסמן - מנכ''ל מקאן תל אביב היוצא / צילום: תמר מצפי

תחרות האפ"י: מקאן מוביל בפער עצום עם 37 מועמדויות

המשרד עם מספר המועמדויות השני הוא אדלר-חומסקי עם 11 מועמדויות בלבד • הפער בכמות המועמדויות מעיד ככל הנראה על "הצפה" של התחרות בעבודות, מתוך הנחה שלטובת מקאן ישחק חוק המספרים הגדולים • במקום השלישי ממוקם משרד הפרסום ראובני-פרידן עם 6 מועמדויות

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2021
ניב חורש וזיו קורן  / צילום: איל יצהר, גלובס

"נחים ומניחים": בראובני פרידן משתיקים את קבוצות הוואטסאפ בכל ערב ל-12 שעות

ניב חורש וזיו קורן, המנכ"לים של משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הבת הדיגיטלית ארלו, הודיעו על מדיניות חדשה של ההנהלה - סגירת קבוצות הוואטסאפ השונות של המשרד כל ערב החל מהשעה 20:00 ועד השעה שמונה בבוקר • "הידיעה שלא מצפים ממך לזמינות אינסופית זו התחלה טובה"

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
רפי טל וכרמל כמאל אבוזלף, HapPpy / צילום: טובי הררי

תקציב חצי חינם בהיקף 10 מיליון שקל עובר לפרסום HapPpy

לפני כן טופל התקציב מאז 2015 בידי ראובני-פרידן • במסגרת המהלך מתקשרת הרשת עם חיים כהן כפרזנטור למשך שנתיים

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2021

תקציבי הפרסום של סובארו וג'יפ עוברים לראובני-פרידן

היקף התקציבים צפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקל בשנה • ראובני-פרידן יטפל בתקציב האונליין של המותגים, וחברת ארלו שבבעלותו תטפל בתקציבי הדיגיטל והפרפורמנס

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2021

   1234567891011121314   

   נמצאו 211 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 14