התוכן השיווקי המוצלח של אוגוסט: רשת הקולנוע גלובוס בתוכנית "רוקדים עם כוכבים"

חברת Effect-TV: הפעילות בוצעה באמצעות זוגות הרקדנים שבחרו את השיר האהוב עליהם מהסרט "מאמא מיה" והופיעו איתו בתוכנית ; במקום השני: מותגי הבירה הייניקן וגולדסטאר בתוכנית "שגב בא לבשל"

פעילות התוכן השיווקי של רשת הקולנוע גלובוס, שמפיצים את הסרט "מאמא מיה", היא פעילות התוכן השיווקי הטובה ביותר לחודש אוגוסט, כך עולה מנתוני חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" שבוחנת את מהלכי התוכן השיווקי הנערכים בשוק באמצעות מדד BCE Quality Index.

לדברי אורי אלמן, מנכ"ל Effect-TV, הפעילות זוכה במקום הראשון ובפער ניכר מהמקום השני בזכות החיבור התוכני החזק בין התוכנית לבין סיפור המותג. לטענתו, ההשקה השיווקית של הסרט בארץ באמצעות פעילות תוכן שיווקי של יצירת ספיישל "מאמא מיה" בתוכנית הבידור היא רעיון חדשני.

הפעילות כללה קמפיין פרומואים במקביל למגוון חסויות רלוונטיות אשר סייעו בבניית המודעות. בתוך התוכנית הוצגה על-ידי המנחים ההיסטוריה של הלהקה, השירים הבולטים שלה וכדומה וכן הוצג סיפור הסרט וההשקה הקרובה שלו בארץ. חיבור המותג ועולם התוכן שלו לתוכנית נעשה באמצעות לקיחת המתמודדים לראות את הסרט בהקרנה מיוחדת שלאחריה בחר כל זוג את הסצינה והשיר האהובים עליו והופיע איתו בתוכנית. את הפעילות השלים הפרס לצופים בבית אשר דרגו את הזוג וריקוד האהובים עליהם ויכלו לזכות בהקרנת VIP פרטית של הסרט להם ולחבריהם.

שילוב בצורה טבעית

במקום השני ממוקמת פעילות מותגי הייניקן וגולדסטאר של חברת טמפו בתוכנית "שגב בא לבשל". בתוכנית הוצגו הבירות בצורה שלproduct placement והשתלבו בצורה טבעית ואיכותית בסצינות העוסקות בשלב סיום הכנת האוכל ותחילת הארוחה. השף משה שגב מבשל כל פעם ארוחות מחוץ לבית עם אנשים מתחומים שונים ומוסיף את הבירות כמשקה מלווה לארוחה. האינטגרציה של הסצינות הללו לתוכנית היא גבוהה והן משתלבות בצורה טבעית ורלוונטית בסיפור התוכנית.

במקום השלישי ממוקמת הפעילות של מלון אורכידיאה בתוכנית "היפה והחנון". בפועל מצולמת כל הסדרה בתוך המלון שמהווה חלק בלתי נפרד מעלילת התוכנית באמצעות המבנה הייחודי שלו המאפשר לכל זוג להתגורר בנפרד בתוך אחד מחדרי המלון המבודדים מהחדרים האחרים. במהלך התוכנית מתקיימת נראות טובה מאד של המלון, המיקום שלו והאטרקציות שהוא מציע ונמצאות בקרבתו באמצעות צילומי אוויר וקרקע במהלך היום והלילה כאשר עיקר הפעילות מתקיימת בסוויטה המרכזית של המלון המשקיפה על מפרץ אילת.בנוסף וישנם אזכורים רבים לשם המלון והצגת תועלות ומסרים שיווקיים שלו.

במקום הרביעי ממוקמת פעילות המותג מאדינה מילאנו בתוכנית "בעירום מלא". הפעילות שמובלת באמצעות שלי גפני, הפרזנטורית והבעלים של המותג בישראל, משתלבת היטב בסיפור התוכנית העוסקת בתפישה העצמית של נשים אמיתיות את הגוף שלהם ואת התהליך שהן עוברות במהלך התוכנית. במסגרת ההכנות של הנשים בתכנית לקראת הצילומים, הן עוברות דרך שלי גפני שמאפרת אותן לקראת הצילומים. החיבור הרגשי שנוצר בין גפני לבין המתמודדות מייצר נוכחות חזקה על המסך. הפעילות כוללת גם product placement של מתקן האיפור של מאדינה מילאנו המוצב ליד המתמודדת כאשר היא נמצאת בתהליך האיפור.