משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים
Effect-TV מתמחה בניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי ■ לפי ההערכות, היקף העסקה עמד על כ-700 אלף שקל
Effect-tv: "הישרדות" הצליחה ליצור חיבור עם מותגי רכב שהוענקו כפרס למשתתפים ■ פעילות המרכז הבינתחומי בתוכנית "מסודרים" השכילה לעקוף את מחסום הז'אנר של תוכניות דרמה
Effect-TV: המותג הראל חברה לביטוח זכה לנראות במספר נקודות לאורך 3 פרקים בתוכנית, כשהאינטגרציה וההתאמה לסיפור של התוכן בוצעו ברמה גבוהה ■ במקום השני: מעטפת החסויות של תלמה ב"הישרדות"
Effect-tv: ערכי המותג של תלמה הועברו בצורה אמוציונלית במסגרת מספר משימות שבוצעו ב"הישרדות" הפספוס של החודש: הכנסת הכלב "לאקי", כוכב הקמפיין של מפעל הפיס, אל בית "האח הגדול VIP"
Effect-TV: החיבור של עמינח וספרינג ב"הישרדות" נעשה כחלק מהפרסים שניתנו למשתתפים, ובכך יצר נראות גדולה למותג ולערכיו במקום השלישי: פעילות התוכן השיווקי של חברת הנסיעות איסתא ב"המרוץ למיליון"
חברת Effect-TV: בנק הפועלים מחובר לתוכנית במספר רבדים משלימים, והוא בולט בנראות לאורך כל הפרק של "משפחה חורגת" במקום השני - המותג קליק בתוכנית "הישרדות", שהוצג כ"פרס מפנק" לשורדים
כך עולה מסיכום 2008 של חברת Effect-TV כ-43% מהתוכן השיווקי בשנה החולפת התקיים בתוכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת, כאשר "האח הגדול" מוכתר כמהלך התוכן השיווקי המוצלח ביותר של השנה
בזק וקשת בלטו החודש במדד BCE של Effect-TV: פעילות "האח הגדול" עם נוקיה הגיעה למקום השני; "משפחה חורגת" עם אלון גל, ששכנע לדבר בטלפון הקווי - במקום החמישי
חברת Effect-TV: הפעילות של בזק, במסגרתה קיבלו משתתפי "האח הגדול" שיחת טלפון למשפחותיהם, יצרה חיבור טוב עם ערכי המותג הפעילות של מי עדן בתוכנית ממוקמת במקום השני במדד
Effect-TV: פעילות התוכן השיווקי של מי עדן מתאפיינת בכך שהיא מכילה אלמנטים מכירתיים, בניגוד לפרסום התדמיתי המקובל בז'אנר במקום השני: המותג אפיכל בתוכנית הבישול "סודות מתוקים"
חברת Effect-TV: הפעילות בוצעה באמצעות זוגות הרקדנים שבחרו את השיר האהוב עליהם מהסרט "מאמא מיה" והופיעו איתו בתוכנית במקום השני: מותגי הבירה הייניקן וגולדסטאר בתוכנית "שגב בא לבשל"