ראובני-פרידן מאיימים לתבוע את מנכ"ל חברת המדיה יונייטד, אורן יוניוב

טוענים כי יוניוב מעל בתפקידו ודאג לאינטרסים שלו בלבד ; יוניוב: "אין לי כוונה להגיב לטענותיו ההזויות של אודי פרידן ושולחיו, שכל מטרתן להפחיד אותי באופן אישי על מנת שלא תתקיים חברת מדיה חזקה שנייה בישראל"

בראובני-פרידן מאיימים לתבוע את מנכ"ל חברת המדיה יונייטד, אורן יוניוב, בתביעה נגזרת. מדובר בתביעה שבה בעלי מניות מבקשים מהחברה לעמוד על זכויותיה לכאורה ולתבוע, אך הדירקטוריון לא מאשר להם לעשות זאת. התביעה תצא לפועל במידה ודירקטוריון יונייטד לא יקבל את דרישתם לתבוע את יוניוב אישית בגין נזקים שהוא גרם לכאורה לחברה.

ראובני-פרידן מבקשים לכנס בתוך 45 יום ישיבת דירקטוריון שבה יוחלט על הגשת תביעה נגד יוניוב, כדי לקבל ממנו פיצוי כספי בשל מה שהם מגדירים "נזקים כבדים ובלתי הפיכים הנאמדים בעשרות מיליוני שקלים בין היתר כתוצאה מכך שלא מתאפשר לחברה להמשיך בפעילותה במתכונת הבעלות הנוכחית, ונוכח העובדה שהוא נותן כיום יד להשתלטות שלא כדין וללא תמורה על המוניטין של החברה, נכסיה, קשריה העסקיים ולקוחותיה".

לטענתם, יוניוב העלים מחלק מבעלי המניות מידע שהובא לידיעתו ממשרדי הממונה וכן פעל מאחרי גבם של חלק מחברי הדירקטוריון כדי לקדם אפשרות של פעילות אישית במתכונת ובמסגרת אחרת מתחרה ו/או חלופית לפעילות החברה". לטענתם "הוא עשה זאת תוך שימוש פסול במעמדו המיוחד בחברה ובמשאביה על מנת להפיק טובות הנאה אישיות".

מנכ"ל יונייטד, אורן יוניוב, מסר בתגובה: "אין לי כוונה להגיב לטענותיו ההזויות של אודי פרידן ושולחיו, שכל מטרתן לאיים ולהפחיד אותי באופן אישי, על מנת שלא תתקיים חברת מדיה חזקה שנייה בישראל. אני מציע לפרידן לחרוג ממנהגו להשמיץ את לקוחותיו, שותפיו ועובדיו בעיתונים, ובמקום זאת אם יש לו טענות - הזויות ומופרכות ככל שתהיינה - להפנות אותן ישירות לבית המשפט, ואני אשמח לפגוש אותו שם".