תקציב הפרסום של ביקורופא עובר לאדלר חומסקי&ורשבסקי

טופל קודם לכן ע"י ראובני-פרידן ; החברה החלה באחרונה לפרסם גם בטלוויזיה, והגדילה את תקציב הפרסום

תקציב הפרסום של חברת ביקורופא עובר מראובני-פרידן לאדלר-חומסקי&ורשבסקי - כך נודע ל"גלובס". עד לשנה האחרונה, התמקד הפרסום של ביקורופא בעיקר בעיתונות ובאינטרנט. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי החברה עלתה ראשונה לפרסום בטלוויזיה בחודש ספטמבר. מאז עמדה ההשקעה שלה בפרסום על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-800 אלף דולר במחירים ריאליים.

כזכור, מטפל ראובני-פרידן בתקציב נוסף העוסק בבריאות: מאז אמצע 2004 הוא מחזיק בתקציב שירותי בריאות כללית, שזכה בו במכרז מולו התמודדו גם משרדי הפרסום מקאן-אריקסון ואדלר-חומסקי&ורשבסקי.

ביקורופא היא חברה הפרטית לשירותי רפואה ראשונית ודחופה. היא מונה כיום 32 מרפאות בפריסה ארצית ושירותי רופא עד הבית 24 שעות ביממה. בנוסף, מפעילה החברה מוקד טלפוני מאויש 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים, ביניהם 350 רופאים מתחומי הרפואה השונים ואנשי סגל רפואי.

ביקורופא נמצאת בשליטתה של חברת האחזקות IEL. את עיקר המניות בחברה מחזיק המיליונר היהודי מורטון מנדל, ואת היתר מחזיקים משה וקסלר ודוב תדמור. כזכור, שימש וקסלר בעבר מנכ"ל חברת טמבור בעת שהתקציב הפרסום שלה התנהל בראובני-פרידן.

בביקורופא אישרו את הידיעה.