הוליווד מככבת על מסך המחשב: יותר אמריקנים צופים בווידיאו מקוון

עפ"י מחקר של ABI ריסרץ', מספר הצרכנים שצופים בווידאו על גבי המחשב הוכפל בשנה האחרונה

מספר האמריקנים שצופים בקטעי וידיאו מקוונים מעל גבי המחשבים שלהם הוכפל בשנה האחרונה, ויותר ויותר צופים צעירים נהנים מסרטים ותוכניות טלוויזיה שהם מזמינים ומורידים באינטרנט, כך עולה ממחקר חדש שפרסמה בסוף השבוע חברת ABI ריסרץ'.

המחקר מצא ששיעור הצרכנים האמריקנים שצפו בווידיאו שהוזרם אל המחשב שלהם באמצעות דפדפן, זינק בשנה האחרונה מ-32% ל-63% כיום.

ABI ריסרץ' מסרה, שהגידול בצריכת הווידיאו המקוון נובע מכמה גורמים, כולל הגידול בכמות התכנים העשירים הזמינים והגידול בכמות פסי התקשורת הרחבים. "הצרכנים משנים במהירות את הרגלי השימוש המקוון שלהם", מסר מנהל יחידת המחקר הדיגיטלי של החברה.

לדבריו, "מהירויות הפס הרחב ממשיכות לעלות, ובו-זמנית החליטה הוליווד שהפצה מקוונת היא הזדמנות לגיטימית להפקת כסף, שתעלה את התשואה הכוללת על נכסי הווידיאו שלה, ותרחיב את קהלי המשתמשים".

לפי המחקר, מרבית הגידול בשימוש בווידאו מקוון נרשם בקרב צעירים אמריקנים, אך "צרכנים מכל קבוצות הגיל העלו את התדירות והאורך של צריכת הווידיאו המקוון שלהם".

במחקר נאמר עוד שלמרות שנרשמה עלייה בביקוש הן לקטעי וידיאו קצרים והן לארוכים, הצופים הצעירים יותר צופים ביותר סרטים או תוכניות טלוויזיה ארוכות באינטרנט. כמעט מחצית מהמשיבים שגילאיהם נמוכים מ-25 ו-53% מבני 25-29 מסרו שהם צופים בהם פעם בחודש או יותר.

"הצרכנים הצעירים של ימינו מפתחים הרגלים שישנו בצורה דרסטית את שוק הבידור הביתי", אמרה ABI ריסרץ', "כיום, לפעמים רוב הבידור של צפייה בווידיאו מבוצע באמצעות הזמנה מקוונת".

לעומת זאת, כ-75% מהמשתמשים בני 65 ומעלה השיבו לסקר באומרם שהם מעולם לא צפו בסרט או תוכנית טלוויזיה בצורה מקוונת.

הסקר של ABI ריסרץ' נערך בקרב 985 משקי-בית מקוונים.