עירא בלסקי היה צלם ועורך וידאו עם רעיונות יצירתיים שלא אהב לקחת סיכונים • אלא שאז הוא עלה על צורך שיש ליוצרים כמוהו - פלטפורמה שמספקת תוכן כמו אפקטים ומוזיקה • היום חברת ארטליסט, שהקים עם שלושה שותפים, רושמת הכנסות של יותר מ־100 מיליון דולר בשנה • בשיחה עם ערן גפן הוא מספר על הכוונות להנפיק ואיך הוא מתכנן להשתלט על השוק
השילוב בין זמינות הסמארטפונים לדומיננטיות של הרשתות החברתיות מגדיל את הבמה לשימוש אישי ומקצועי בסרטונים • הנה כמה כלי AI שיכולים להזניק את האיכות והאפקטיביות שלהם
בואו לצלול איתנו למספרים ולנתונים שמאחורי החיים עצמם • והפעם: האיכות ההולכת וגוברת של הווידאו הופכת את אפליקציות הסטרימינג לחזקות במיוחד
חודשים ספורים אחרי סבב קיצוצים, מרחיב היוניקורן הישראלי את פעילותו בתחום אפליקציות עיבודי התמונה והווידאו בדסקטופ ובווב, בדרך להתחרות עם אחת מענקיות הטכנולוגיה העולמיות • מנכ"ל החברה: "חלק גדול מהכלים נתחיל לראות כבר בעוד שנה, זה מסע ארוך"
קלטורה, חברת הווידאו המבטיחה שהונפקה בנאסד"ק רק ביולי שעבר, נחשבה לסיפור הצלחה בקורונה • אלא שהאקזיט הגדול השתבש, עשרות עובדים פוטרו, והמניה איבדה 80% מערכה • "קלטורה לא תישאר עצמאית לאורך זמן, בהתחשב בנתוני הצמיחה הנוכחיים", מעריכים אנליסטים
חברת סאנדיי סקיי תכננה לצאת להנפקה בבורסה בת"א לפי שווי של מיליארד שקל • אולם מאז השתנה המומנטום בשווקים, וכעת מודיעים בחברה על מכירת השליטה וקבלת השקעה בהיקף של 100 מיליון דולר מקרן אמריקאית לצד קיצוץ של 13% מכוח-האדם
החברה של היזם הסדרתי שרון כרמל מספקת פתרונות בתחום הווידאו והשידור, והיא צפויה לגייס עד 35 מיליון דולר בהנפקתה • בין לקוחותיה: נטפליקס ומיקרוסופט
התקנות החדשות נועדו להגן על משתמשים בכלל ועל בני 18 ומטה מפני תוכן מזיק כמו שיח שנאה ומפני סרטונים או מודעות שעלולים לעורר שנאה ואלימות כלפי קבוצות מוגנות
וידאזו שהוקמה ב-2014 פיתחה פלטפורמה המאפשרת לאתרי תוכן ליהנות מהכנסות באמצעות כלים ליצירת תכני וידאו • מנכ"ל פריון: שילוב הטכנולוגיות שלנו עם נגן הווידאו הייחודי של וידאזו מאפשר לנו להציע פתרון מקצה לקצה לאתרי תוכן, מבלי להזדקק לספקים חיצוניים"
עירא היה יוצר וידאו שלא מצא מוזיקה לסרטונים שלו, ורצה להקים אתר שיפתור את הבעיה • אסף לא הבין מי יקנה את זה, אבל זרם • איציק התלבט אבל נתן צ'אנס • היום הם מספקים מוזיקה ליוטיוברים הכי חמים ברשת, וגם פרנסה לאמנים ישראלים • כך מגלגלים עשרות מיליוני ד' מחדר האוכל בקיבוץ
מג'יסטו מפתחת אפליקציה לעריכה חכמה של סרטוני וידאו, שמסוגלת להרכיב סרטון וידאו מסרטונים ותמונות סטילז • המוצר שפיתחה יודע לנתח את הווידאו ואת התמונות, במטרה להבין אילו דברים כדאי להבליט ומתי להשתמש בהם במהלך הסרטון • על בסיס התובנות הללו, מג'יסטו לוקחת ומחברת באופן אוטומטי לכדי סרטון קצר שמטרתו לרגש ולעניין
הפיצ'ר יתן למשתמשים אפשרות להגדיר האם הווידאו ישודר לקבוצות נבחרות, או שישודר באופן פומבי ויהיה חשוף לכל משתמשי לינקדאין • הרשת החברתית המקצועית מקווה שהפיצ'ר ישתלב במגוון פעולות: החל מהכרזות על מוצרים ועד לשיחות עם משקיעים
חברת השיווק באינטרנט, פרסום בווידיאו ובמובייל ואספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות דיווחה כי הכנסותיה ברבעון החולף צפויות להסתכם ב-14-14.5 מיליון דולר - שיפור של 6%-7% לעומת הרבעון השני, אבל ירידה של 6%-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
המיזם, שנחשף לראשונה ב"גלובס" ביוני האחרון, אמור לחזק את וולמארט שעדיין נשרכת מבחינה טכנולוגית מאחורי אמזון ומנסה להדביק את הקצב • וולמארט מחפשת טכנולוגיות חדשות בעולמות הקמעונאות, וכעת נראה שהיא מבקשת להתרחב גם למגרש הווידאו
הפלטפורמה מציגה תכנים בתחומים שונים כמו בידור, ספורט וחדשות ומתאימה אותם לכל משתמש • לפי פייסבוק, מדי חודש יותר מ-50 מיליון משתמשים בארה"ב צופים בתכנים של ווטש
אמנותהנפקה ראשונית לציבורחברות הייטקחגית פלג רותםטכנולוגיה: סטארט-אפיםיוטיוב (YouTube)ישראליות בוול סטריטסרטוני וידאופיטוריםתערוכה