אלדין מעלה תחזית הרווח וההכנסות לשנת 2008; הכנסותיה צמחו ברבעון השלישי בכ-22% ל-31.7 מיליון דולר

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP ירד ב-35% והסתכם ב-2.9 מיליון דולר או 21 סנט למניה ; מעלה את תחזית הרווח ל-2008 ל-74-84 סנט למניה, לעומת תחזית קודמת של 67-77 סנט ; מעלה את טווח ההכנסות ל-124-134 מיליון דולר

חברת אלדין , המספקת פתרונות לאבטחת תוכנות ומידע, פירסמה היום (ה') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה.

החברה מדווחת על רווח לפי Non-GAAP של 2.9 מיליון דולר או 21 סנט למניה, ירידה של 35% לעומת רווח של 4.5 מיליון דולר או 32 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות של אלדין עלו בכ-22% והסתכמו בסוף הרבעון ב- 31.7 מיליון דולר, לעומת 26.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה אף העלתה את תחזית הרווח וההכנסות לשנת 2008 כולה - תחזית הרווח תעמוד בטווח של 74-84 סנט למניה, לעומת תחזית קודמת של 67-77 סנט ולעומת רווח של 1.21 דולר למניה ב-2007; טווח ההכנסות לשנת 2008 יהיה בין 124-134 מיליון דולר, לעומת טווח קודם של 124 עד 132 מיליון דולר, ולעומת הכנסות של 105.9 מיליון דולר ב-2007.

ינקי מרגלית, יו"ר ומנכ"ל אלדין: "התוצאות החזקות שלנו ברבעון השלישי מצביעות על כך שהמשך יישום האסטרטגיה שלנו יוצר צמיחה של החברה בטווח הארוך וערך לבעלי המניות. התוצאות, בשילוב עם ביצועי עסקי הליבה שלנו, מגדילים את הביטחון שלנו ולכן אנו מעדכנים כלפי מעלה את התחזית השנתית שלנו".

בתוך כך, החברה הודיעה על מינוי חדש בחברה - מינתה את דירק כריסטיאנסן, לסגן נשיא של יחידת השיווק הגלובלית. החברה מסרה כי כריסטיאנסן מביא עימו מומחיות וניסיון בתחום אבטחת המידע, תקשורת בתעשיה ויישום אסטרטגיות שיווקיות גלובליות.

כריסטיאנסן יעזוב את תפקידו בחברת Sophos, שם כיהן בתפקיד מקביל לתפקידו החדש באלדין. במסגרת תפקידו ב-Sophos, הציג שיפורים בתחום השגת לקוחות חדשים ואף הביא לשיפורים נאים במכירות של כ-25%, באמצעות טקטיקות שיווקיות המבוססות על מיתוג ושיווק אסטרטגי.

"דירק כריסטיאנסן מביא פרספקטיבה רעננה וניסיון עשיר ליחידת השיווק של אלדין", אמרה אלינור ניסנסון, סגן נשיאה בכירה ביחידת השיווק הגלובלית של החברה. "אלדין פועלת להרחיב את מגוון קווי הייצור שלה ולפנייה לשווקים חדשים, וכניסתו של כריסטיאנסן לתפקיד, תהיה חשובה ומשמעותית. היא תאפשר לנו להתייעל בזמן ההגעה לשוק ואף להציג שיעורי צמיחה במכירות העולמיות". הוסיפה.