הסטארט-אפ דידיום יוצא לניסוי שיווקי להפצת מוסיקה למכשירים סלולריים

דידיום מציע מאגר של מיליוני שירים, שאותם ניתן להוריד למחשב האישי או למכשיר הסלולר בפרוטוקול MP3

חברת הסטארט אפ דידיום, שבבעלות הישראלי אסף רן, השיקה בניו יורק גרסת ניסוי לשירות מוסיקה בתשלום למכשירים סלולריים. דידיום מציעה מאגר מוסיקה של מיליוני שירים שאותם ניתן להוריד למחשב האישי או למכשיר הסלולרי בפרוטוקול MP3.

ההתחברות למאגר השירים נעשית בצורה אלחוטית באמצעות ממשק שפתחה דידיום. רן אסף, היזם שהקים ומנהל את דידיום מניו יורק אומר בשיחה עם גלובס כי המוצר שפתחה החברה נכנס לשלב הניסוי הסופי שלו בקרב משתמשים על מנת לקבל משוב על הממשק בעיקר.

דידיום הודיעה במקביל על הסכם עם CD בייבי (סיטונאית מקוונת של מוסיקה עצמאית מהגדולות בעולם), עם Naxos (מפיקת מוסיקה קלסית) ועם שורה ארוכה של חברות מוסיקה מכל העולם לקבלת רישיונות להפצת מוסיקה, מה שיאפשר לה להפיץ מאגרי מוסיקה דרך הסלולר בהיקפים אדירים ובצורה חוקית.

"פיתחנו דרך מהנה ופשוטה להעברת והפצת מוסיקה מכל העולם למכשירים סלולריים בתנועה", אומר אסף. "יותר ויותר חובבי מוסיקה יוכלו לרכוש מוסיקה בצורה פשוטה וחוקית במקום לבזבז זמן בחיפוש והורדות למכשיר הסלולרי או ל-iPHONE. אנחנו מאפשרים ללקוחות חוויה חדשה שתאפשר להם להזרים מוסיקה מהמחשב דרך הסלולר".

דידיום זכתה בפרס יוקרתי מטעם The One Show - תחרות פרסים יוקרתית של תעשיית הפרסום הבינלאומית על האפליקציה שפתחה.