חברת פרופוגנדה זכתה במדליית זהב בתחרות היוקרתית Echo award

בתחרות של האיגוד הבינלאומי לשיווק ישיר (DMA), זכתה פרופוגנדה במדליה עבור קמפיין DIRECT "בול בשבילך", שביצעה עבור אורנג'

אחרי הגאווה הישראלית בפסטיבל הפרסום בקאן, גם ענף השיווק הישיר בישראל מרים ראש: פרויקט שיווק ישיר ישראלי זכה במדליית זהב, בתחרות השיווק הנחשבת והיוקרתית ביותר בעולם Echo award, שהתקיימה ב-Ellagio - Las Vegas באירוע גאלה בהנחיתו של ג'יי לנו. חברת השיווק הישיר פרופוגנדה, זכתה במדליית זהב עבור קמפייןDIRECT" בול בשבילך", שביצעה ל-orange.

לתחרות ECHO 2008 הוגשו מעל 3,000 פרויקטים מכל העולם. קמפיין DIRECT" orange בול בשבילך", שהוגש על-ידי פרופגנדה לקטגוריית התקשורת, התחרה בהצלחה מול חברות תקשורת בינלאומיות, ביניהן:AT&T Sprint, Motorola, Verizon , Vodafone, BBC TV, Time Warner Cable, ; חברות טלפוניה, סלולר, אינטרנט (גישה ותוכן); וחברות טלוויזיה בלווין ובכבלים.

תחרות DMA International ECHO Awards Competition נערכת מטעם איגוד השיווק הישיר הבינ"ל (DMA) מאז 1929. התחרות נחשבת לחשובה וליוקרתית בעולם בתחום השיווק הישיר ובשונה מהתחרויות האחרות ששמות את עיקר הדגש על הפתרון הקריאטיבי, ה-Echo Awards שמה דגש רב גם על אסטרטגיה, תוצאות וביצועים מדידים.