יורוליג: בצסק"א שוברים את הראש איך להביא את האנשים מהבית

אלופת אירופה מציעה מנויים וכרטיסים מכל הסוגים, בין היתר מנוי "Big 10" לעשרת המשחקים הגדולים של העונה ושירותי "בייבי סיטר" להורים שמגיעים למשחק עם הילדים ; ברצלונה תקבל 2 מיליון אירו לעונה לספונסר חולצה

אלופת אירופה צסק"א מוסקבה שתיפתח את משחקיה ביורוליג ביום רביעי החליטה להציע מנויים מכל הסוגים כדי למלא את אולמה הביתי, אחרי שבעונה שעברה במחצית מהמשחקים היא נכשלה בכך. המנוי הזול ביותר לכל משחקי הקבוצה עומד על 144 דולר בלבד. עם זאת, המנוי היקר ביותר עומד על 3,960 דולר.

להבדיל מקבוצות אחרות, צסק"א החלה לשווק כרטיסים ב"שיטה האמריקנית" לפיה היא מציעה מנויים למשחקים האטרקטיביים של העונה. העונה מציעה אלופת אירופה כרטיסים לעשרת המשחקים הגדולים "Big 10" שכוללים את חמשת משחקי הבית הגדולים בליגה (מול חימקי, דינמו, קזאן, אורל גרייט וטריומף) וחמישה ממשחקי היורוליג, במחיר של 64 דולר (המנוי הזול ביותר). הכרטיס הבודד הזול ביותר למשחק של אלופת אירופה יעמוד על 8 דולר בלבד.

צסק"א, שמשחקת באולם בן 5,000 מקומות, כבר הודיעה כי חלק ממשחקיה העונה יועברו לאולם בן 15,000 מקומות. בעונה שעברה קיימה צסק"א משחק אחד באולם הגדול, מול טאו ויטוריה, וגם אותו לא הצליחה למלא.

צסק"א גם מפעילה במשחקי הבית שלה אולם מיוחד שנועד לילדים קטנים, שבו יוכלו ההורים שמגיעים למשחק להשאיר את ילדיהם עם "בייבי סיטר" שיוקצה על ידי המועדון עד לתום המשחק. לפי ראשי המועדון, המהלך נועד כדי להפוך את ההליכה למשחק כדורסל לאירוע משפחתי לכל דבר.

החולצה של ברצלונה שווה יותר

למרות שמועדון הכדורגל של ברצלונה עדיין לא מקבל כסף עבור ספונסר חולצה, בכדורסל ממשיכים ראשי המועדון לנסות את מזלם בכל פעם מחדש. מועדון הכדורסל שיפתח ביום חמישי את הופעותיו ביורוליג החליף בפעם השלישית תוך ארבע שנים את הספונסר הראשי על החולצה, וייקרא החל מהעונה הנוכחית רגאל ברצלונה (Regal). מדובר בחוזה החסות הגבוה ביורוליג - 2 מיליון אירו לעונה. ההסכם בין המועדון לחברת הביטוח הוא לשנתיים. כהשוואה, מדובר בחוזה הגבוה ב-35% לעונה מזה שמקבלת מכבי תל אביב מאלקטרה.

לפני שלוש שנים קיבלה ברצלונה חסות מבחרת הביטוח השווייצרית ווינטרטור, אלא שאחרי שנתיים נרכשה החברה על ידי חברת הביטוח AXA וגם הלוגו על מדיה של הקבוצה הקטלונית השתנה.