הקרן של בלקברי הובילה השקעה של 8 מיליון דולר ב-WorldMate

חוץ מקרן ההון סיכון השתתפו בסבב הגיוס משקיעים קיימים, בהם מוטורולה ונצ'רס ומספר אנג'לים ; WorldMate, שהוקמה ב-1998, מפתחת יישומים לטלפונים ניידים ומתמקדת ביישומים בתחום התיירות והנסיעות

קרן ההון סיכון BlackBerry Partners של RIM הקנדית יוצאת לדרך עם שלוש השקעות, אחת מהן ב-WorldMate הישראלית. הקרן, שנועדה לקדם יישומים למכשירי הבלקברי, הובילה את סבב הגיוס של החברה הישראלית, שהיה בהיקף של 8 מיליון דולר. חוץ מההשקעה ב-WorldMate, בלבקרי פרטנרס, שהוקמה במאי השנה ומנהלת 150 מיליון דולר, השקיעה גם בחברות Digby ו-Buzzd.

חברות סטארט-אפ ותיקות רבות דוגמת WorldMate שרדו אך בקושי את המשבר הקודם, ועכשיו מטבע הדברים עליהן להתמודד עם אחד חדש. מבחינת WorldMate היא לפחות נכנסת אליו מחוזקת בהשקעה מכובדת. חוץ מבלקברי השתתפו בסבב הגיוס משקיעים קיימים, בהם מוטורולה ונצ'רס ומספר אנג'לים.

WorldMate, שהוקמה ב-1998, מפתחת יישומים לטלפונים ניידים ומתמקדת ביישומים בתחום התיירות והנסיעות. בשנים האחרונות, הצליחה ליצור קשרים רבים עם יצרני מכשירי טלפון להתקנת המערכת במכשירים עצמם, בנוסף, החברה הצליחה לעשות את מה שהכי קשה לבצע בעולם התקשורת הניידת - למכור שירותים ללקוח הסופי. לחברה יש היום מעל 1.5 מיליון משתמשים רשומים, שמשלמים דמי מנוי שנתיים.

המוצר של WorldMate הוא מעין עוזר נייד לנסיעות, המספק שירותים והמידע להם זקוק המשתמש בעת תכנון וביצוע נסיעות. המוצר הוא חבילת שירותים הכוללת זמני טיסות, ניהול תכנית נסיעה, התרעות על עיכובים וביטולים כמו גם תחזיות מזג אוויר, שערי מטבע וקישור למפות. מידע נוסף זמין באתר.

נדב גור, מנכ"ל החברה, אמר היום כי "המימון הנוסף, כמו גם מערכת היחסים עם בלקברי, יסייעו לנו לקפוץ מדרגה במסחור השירות". *