פרסום OFFLINE 1. אורנג' - 363,743 דולר
פרטנר בולטת עם קמפיין המעודד רכישת חבילות באמצעות ראובני-פרידן.
2. צ'מפיון מוטורס - 356,152 דולר
צ'מפיון מוטורס נכנסת לטבלה עם "מרתון המכירות של 72 שעות" באמצעות אדלר-חומסקי.
3. סופר-פארם - 247,454 דולר
סופר-פארם בולטת הפעם עם תערוכת "בייבי לנד" באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
4. כרטיס אשראי YOU - כ-191,884 דולר
כרטיס האשראי YOU של רבוע כחול במקום הרביעי באמצעות שיטרית מדיה גרופ.
5. פריגת - 182,058 דולר
פריגת סוגרת את החמישייה עם "20% פחות סוכר" באמצעות JWT.
פרסום ONLINE
לאומי במקום הראשון, אבל צ'מפיון מוטורס בולטים גם באינטרנט
1. בנק לאומי - 171,000 דולר
בנק לאומי ראשון בטבלת הפרסום באינטרנט עם קמפיין לסטודנטים באמצעות מקאן דיגיטל.
2. צ'מפיון מוטורס - 97,374 דולר
צ'מפיון מוטורס ממקסמת חשיפה ומשלימה פרסום ברשת באמצעות גריי אינטראקטיב.
3. סופר-פארם - 79,779 דולר
סופר-פארם מפרסמת את מבצע 1+1 על מגוון מוצרים באמצעות נקסט אין.
4. סלקום - 78,755 דולר
סלקום ממשיכה עם קמפיין "זמן IS MOMEY" וגם עם כנס המדיה באמצעות מקאן דיגיטל.
5. שירותי בריאות כללית - 64,733 דולר
שירותי בריאות כללית ממשיכה להתמקד בליווי הריון אישי באמצעות מקאן דיגיטל.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים - 30/10/08 - 23/10/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.
** הכותב הוא נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.