אורנג' - המותג המושקע ביותר השבוע: השקיע כ-363 אלף דולר בפרסום OFFLINE

צ'מפיון מוטורס בולטת אף היא השבוע עם השקעה בפרסום OFFLINE של כ-356 אלף דולר והשקעה בפרסום ONLINE של כ-97 אלף דולר

פרסום OFFLINE

1. אורנג' - 363,743 דולר

פרטנר בולטת עם קמפיין המעודד רכישת חבילות באמצעות ראובני-פרידן.

2. צ'מפיון מוטורס - 356,152 דולר

צ'מפיון מוטורס נכנסת לטבלה עם "מרתון המכירות של 72 שעות" באמצעות אדלר-חומסקי.

3. סופר-פארם - 247,454 דולר

סופר-פארם בולטת הפעם עם תערוכת "בייבי לנד" באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

4. כרטיס אשראי YOU - כ-191,884 דולר

כרטיס האשראי YOU של רבוע כחול במקום הרביעי באמצעות שיטרית מדיה גרופ.

5. פריגת - 182,058 דולר

פריגת סוגרת את החמישייה עם "20% פחות סוכר" באמצעות JWT.

פרסום ONLINE

לאומי במקום הראשון, אבל צ'מפיון מוטורס בולטים גם באינטרנט

1. בנק לאומי - 171,000 דולר

בנק לאומי ראשון בטבלת הפרסום באינטרנט עם קמפיין לסטודנטים באמצעות מקאן דיגיטל.

2. צ'מפיון מוטורס - 97,374 דולר

צ'מפיון מוטורס ממקסמת חשיפה ומשלימה פרסום ברשת באמצעות גריי אינטראקטיב.

3. סופר-פארם - 79,779 דולר

סופר-פארם מפרסמת את מבצע 1+1 על מגוון מוצרים באמצעות נקסט אין.

4. סלקום - 78,755 דולר

סלקום ממשיכה עם קמפיין "זמן IS MOMEY" וגם עם כנס המדיה באמצעות מקאן דיגיטל.

5. שירותי בריאות כללית - 64,733 דולר

שירותי בריאות כללית ממשיכה להתמקד בליווי הריון אישי באמצעות מקאן דיגיטל.

* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים - 30/10/08 - 23/10/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.

** הכותב הוא נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.