חברת המשקאות טמפו ממתגת בימים אלה מחדש את 7UP ודיאט 7UP ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, זאת בהתאם לטרנד המוצרים הבריאים של חברת פפסיקו.
השקת 7UP החדש מוערכת בכ-500 אלף שקל וכוללת עדכון אריזות המשקאות למראה צעיר התואם את ערכי המותג ופעילות בנקודות המכירה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.