חברת אחוה משיקה מיתוג מחדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

ממתגת מחדש את מגוון מוצרי החברה - טחינה, חלווה ועוגות ; המהלך, באמצעות חברת ניאו גרופ, כולל חידוש אריזה, שינוי לוגו, קד"מ ופרסום

חברת אחוה ממתגת את מגוון מוצרי החברה - טחינה, חלווה ועוגות.

מהלך המיתוג מחדש, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, יכלול חידוש אריזה, שינוי לוגו, קד"מ ופרסום.

במהלך המיתוג מחדש שונה לוגו 'אחוה' ללוגו אחיד עבור מגוון מוצרי החברה, בצבעי חום וזהב, כך שמותג 'אחוה' יהפוך למותג מטריה לקבוצות מוצרים שונות.

מהלך המיתוג מחדש בוצע באמצעות חברת ניאו גרופ.