חברת אחוה ממתגת את מגוון מוצרי החברה - טחינה, חלווה ועוגות.
מהלך המיתוג מחדש, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, יכלול חידוש אריזה, שינוי לוגו, קד"מ ופרסום.
במהלך המיתוג מחדש שונה לוגו 'אחוה' ללוגו אחיד עבור מגוון מוצרי החברה, בצבעי חום וזהב, כך שמותג 'אחוה' יהפוך למותג מטריה לקבוצות מוצרים שונות.
מהלך המיתוג מחדש בוצע באמצעות חברת ניאו גרופ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.