אחוה

כתבות אחרונות

 
מוצרי טחינה אחוה / צילום: דרור קליש

אחרי התייקרות של 10%: למה אחוה מורידה את מחיר הטחינה ב-3%?

יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה: "כל תנודתיות בחומר הגלם מאוד מהותית. אם אני צריך להעלות מחיר שלוש פעמים בשנה, אעשה את זה. אבל כשאני יכול להוריד מחירים, למה לא? אין לי שליטה על המחיר לצרכן, אבל הכוונה היא שהוא ישופר"

שירה ספיר וגלית חתן 06.06.2023
מחאת נגד אלימות כלפי נשים בכיכר רבין בת''א / צילום: שלומי יוסף

מחפשים תחומים לחדשנות? תתחילו במאבק באלימות נגד נשים

יוזמות כמו האקתון פורום מיכל סלה ז"ל הוכיחו שהמדד היחידי לזיהוי "הדבר הבא" במלחמה באלימות נגד נשים הוא פשוט: כל מה שימנע את הקורבן הבא

פרופ' יפעת ביטון 29.11.2021
רמי לוי / צילום: תמר מצפי

האם מותג הטחינה המוביל בארץ יחזור להימכר אצל רמי לוי?

מחלוקת מסחרית הרחיקה בספטמבר 2020 את מוצרי אחוה - שהטחינה שלה היא הנמכרת ביותר בארץ - מסניפי הרשת השנייה בהיקפה בישראל • ייתכן כי כעת הצדדים בדרך לפיוס • וגם: באיזה פרס זכתה אפליקציית התשלומים bit • אירועים ומינויים

מיכל רז-חיימוביץ' וגלית חתן 14.07.2021
בריסל איירליינס / צילום:  Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב

הופסק החרם: בריסל איירליינס מחזירה את מוצרי "אחווה"

חברת התעופה הבלגית תחזיר למנות שהיא מגישה בקו מת"א לבריסל את חטיפי "אחווה" ■ מנכ"ל משרד החוץ, דורי גולד, היה שותף למאמץ להחזיר את חטיפי החלווה למטוסי החברה

מיכל רז-חיימוביץ' 29.08.2016
בריסל איירליינס / צילום:  Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב

הישג ל-BDS: בריסל איירליינס מורידה את מוצרי "אחווה"

שר התיירות יריב לוין: "החלטת בריסל איירליינס היא מהלך פסול המציב על זנב מטוסי החברה דגל שחור של חרפה. לחברה כזו אין מקום בשמי מדינת ישראל, וראוי כי שמה יימחק מלוח הטיסות בנתב"ג"

מיכל רז-חיימוביץ' 24.08.2016

הקמפוס אקדמי אחוה השיק מערכת תקשורת בטכנולוגיית ה-IP telephony מתוצרת Avaya

המערכת, בהשקעה של כמיליון שקלים, יושמה על ידי מומחי חטיבת השרות של יבמ

שירות גלובס 08.01.2009

חברת "אחוה", יצרנית מוצרי חלוה וטחינה, פותחת מפעל חדש באריאל

תעביר למפעל החדש את קווי הייצור הקיימים ותקים במקום גם קווי ייצור חדשים, כך ששטח הייצור כולו יגדל פי 2.5 ; מחזור המכירות צפוי להגיע השנה ל-90 מיליון שקל

יעל גרוס-אנגלנדר 10.12.2008

חברת אחוה משיקה מיתוג מחדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

ממתגת מחדש את מגוון מוצרי החברה - טחינה, חלווה ועוגות ; המהלך, באמצעות חברת ניאו גרופ, כולל חידוש אריזה, שינוי לוגו, קד"מ ופרסום

שירות גלובס 03.11.2008