נילסן העולמית מעוניינת להשתתף במכרז למדידת הרייטינג בישראל

ביום חמישי הקרוב תחליט ועדת המדרוג אם לצאת במכרז חדש, לאחר שרק חברה אחת ניגשה למכרז למדידת הרייטינג בטלוויזיה

3 ימים בלבד טרם ההחלטה בדבר המכרז למדידת הרייטינג בטלוויזיה עבור הוועדה למדרוג, מודיעה חברת נילסן העולמית כי תתמודד במכרז במידה ויהיה מכרז חדש - כך נודע ל"גלובס". מבחינת הוועדה למדרוג מדובר באופציה שככל הנראה תיבחן לעומק, זאת לנוכח העובדה כי ההצעה של TNS טלגאל היא ההצעה היחידה שהוגשה בסופו של דבר למכרז.

בשבוע שעבר ביקרו בארץ מנכ"ל חברת נילסן העולמית, דייב קלהון, ואיציק פישר, מנכ"ל חברת נילסן און-ליין. במהלך הביקור עלה נושא המכרז, והתקבלה החלטה עקרונית להתמודד במכרז החדש - אם יהיה.

כפי שפורסם ב"גלובס", ההכרעה על מכרז הרייטינג תתקבל ביום חמישי הקרוב. בישיבה תדון ועדת המדרוג בהצעה שהוגשה על-ידי טלגאל בשיתוף עם TNS העולמית. טלגאל מבקשת בהצעתה כ-10 מיליון שקל לשנה, מחיר הגבוה בכ-3 מיליון שקל מהמחיר אותו היא גובה כיום מהוועדה למדרוג. עם זאת, ההצעה כוללת גם רכישת ציוד טכנולוגי, שמייקר את עלות השירות השוטף.

יצויין כי קבוצת מ.ב.ע, נציגת GFK בישראל, פרשה מהמכרז לאחר שלטענתה הוועדה למדרוג דרשה ממנה, כמו גם מטלגאל, לבצע ניסוי בעלות יקרה של המערכת המוצעת.