"הטיימס": פיני זהבי מתווך בעסקה למכירת פורטסמות' של סאשה גאידמק לחברה מדרום אפריקה

סוכן השחקנים הישראלי מסייע לסאשה גאידמק במו"מ עם חברה לכריית זהב ; אברהם גרנט עשוי לקבל תפקיד ניהולי במועדון ; זהבי הוזכר בחודש שעבר כמי שמנסה לתווך בעסקה למכירת טוטנהאם למיליארדר מסינגפור

סוכן השחקנים הישראלי פיני זהבי מתווך בעסקה למכירת קבוצת הפרמיירליג פורטסמות' לאנשי עסקים מדרום אפריקה, כך מדווח הבוקר (ג') "הטיימס". קבוצת הרוכשים המדוברת היא חברת סנטרל ראנד גולד, הנחשבת לחברה הגדולה בדרום אפריקה לכריית זהב. מנ"כל החברה, גרג ג'יימס, כבר ניהל מספר שיחות בעניין עם הבעלים של פורטסמות', סאשה גאידמק. לפי "הגרדיאן", סכום העסקה מוערך ב-70 מיליון ליש"ט.

ג'יימס, שמגדיר את עצמו כאוהד ראגבי, מתגורר בשווייץ. "הוא רציני מאוד בקשר לרכישה. הוא איש עשיר מאוד והוא רוצה לרכוש מועדון כדורגל", אמר ל"טיימס" גורם המקורב לעסקה. "פורסטמות' נראית כמועדון שמתאים לו, והעסק נראה חיובי מאוד".

המעורבות של פיני זהבי במהלך אינה מפתיעה. לפני פחות מחודשיים פרסם "האובזרבר" כי סוכן השחקנים הישראלי הגיע לסינגפור כדי לתווך בעסקה שתעביר את השליטה בטוטנהאם לידי מיליארדר מקומי. זהבי תיווך בעסקה שבה רכש רומן אברמוביץ' את צ'לסי מידיו של קן בייטס ב-2003.

גאידמק ג'וניור, שרכש את המועדון בינואר 2006, מנסה מזה זמן למצוא רוכש בעקבות חובות שאליו נקלע המועדון. למרות הכחשות על מצבו הרעוע של המועדון, גילה בחודש שעבר מאמן הקבוצה עד לפני חודש, הארי רדנאפ, כי הקבוצה נמצאת במצב כספי קשה.

מי שמוזכר כמי שעשוי להצטרף ולקבל תפקיד המועדון הוא אברהם גרנט, שמצוי בקשרים טובים עם פיני זהבי.