ספקית פתרונות ההאצה לתעבורת האינטרנט, פיר-אפ גייסה כ-8 מיליון דולר

פיר-אפ הוקמה ב-2002 והמוצרים שלה מתמודדים עם הבעיה הגדולה ביותר של ספקי הגישה לאינטרנט - העומס על רוחב הפס כתוצאה מהורדת סרטים באמצעות פרוטוקול ה-P2P

רק בשבוע שעבר ביצעה ספקית פתרונות ההאצה לתעבורת האינטרנט PeerApp קיצוצים בכוח העבודה. היום מסתבר כי השינויים היו חלק מתוכנית נרחבת במסגרתה גייסה החברה כ-8 מיליון דולר. זהו סבב גיוס שני של פיר-אפ והוא התבצע מבעלי המניות הקיימים בחברה - הקרנות Pilot House, סידר ואוורגרין. בסך הכל גייסה החברה עד כה כ-24 מיליון דולר.

פיר-אפ הוקמה ב-2002 והמוצרים שלה מתמודדים עם הבעיה הגדולה ביותר של ספקי הגישה לאינטרנט - העומס על רוחב הפס כתוצאה מהורדת סרטים באמצעות פרוטוקול ה-P2P. בעוד חברות, כגון אלוט הישראלית, יודעות לזהות את השימוש לשמו נדרש רוחב הפס ולהמליץ על ניהול נכון של קצב הגלישה (DPI), לפיר-אפ יש מוצר משלים - לאחסן את התוכן המורד באמצעות ה-P2P לזיכרון של ספק השירות וכך לחסוך ברוחב פס ובעלויות נוספות.

החברה מעסיקה כ-40 איש, לאחר שבשבוע שעבר פיטרה 15% מכוח העבודה שלה במה שמכנה פרנק צ'ילדס, סמנכ"ל השיווק, "התאמה למצב הפיננסי". לדבריו, "רצינו להתאים את עצמנו כך שנגיע לרווחיות יותר מהר. יש אי ודאות בשוק ואנחנו מצפים כעת לצמיחה יותר נמוכה. המשמעות היא צמצום של ההוצאות".