טופ אימג': צמצום של 47% בהפסדי הרבעון השלישי ל-900 אלף דולר

ההכנסות גדלו ב-30% והסתכמו ל-8.5 מיליון דולר ; החברה עברה לרווח תפעולי

טופ אימג' דיווחה הבוקר (ד') על גידול של 30% בהכנסות הרבעון השלישי שהסתכמו ב-8.5 מיליון דולר, לעומת 6.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. כ-50% מהכנסות הרבעון השלישי נבעו ממכירת מוצרים ו-50% נבעו ממכירת שרותים.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-213 אלף דולר, שיפור ניכר לעומת הפסד תפעולי של 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

על בסיס GAAP, החברה רושמת הפסד נקי של כ-1 מיליון דולר, או 11סנט למניה, בהשוואה להפסד של 2 מליון דולר, או 23 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP ברבעון זה הצטמצם ב-47% והגיע ל-900 אלף דולר, בהשוואה להפסד נקי של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ד"ר עידו שכטר, מנכ"ל טופ אימג', ציין כי "תשעת החודשים הראשונים של השנה היוו תקופה חיובית מאוד עבורנו ולמעשה התקופה החזקה ביותר בתולדות החברה. כבר בתום שלושת הרבעונים הראשונים, עם 26.1 מיליון דולר הכנסות, הצלחנו לעבור את רף ההכנסות השנתיות ההיסטורי של החברה. למעשה, הגידול של 30% בהכנסות החברה לעומת השנה שעברה נובע כולו מגידול אורגני.

בסיסי החברה ברחבי העולם מתפקדים היטב וכולם רווחיים. פוטנציאל ההזמנות העתידי שלנו איתן, ומשקף את מאמצינו לעבור מתמהיל מכירות המעדיף חומרה ורכיבי צד שלישי למכירות על בסיס תוכנה ושירותים, בעיקר במזרח אסיה. לכן פוטנציאל ההזמנות העתידי שלנו כולל כעת מספר גדול יותר של פרוייקטים המבוססים על מכירת פתרונות על פני מכירת חומרה ורכיבי צד שלישי. כל אלו מהווים פוטנציאל הכנסות קבוע עבורנו".

שכטר הוסיף: "עם זאת, אנו מודעים למשבר הפיננסי העולמי. בזמן שהתוצאות הנוכחיות והתחזיות לחודשים הקרובים נותרו חזקים על אף המשבר, אנו נוקטים בצעדי מניעה למזער ההשפעות של האטה כלכלית עולמית על החברה ובמקביל, להתכונן לבאות. בחודשים האחרונים חיזקנו את הקשר שלנו עם שותפים קיימים וחדשים בעולם. בעזרת שותפויות אלו אנו מגוונים את חשיפתנו שלנו לשווקים וורטיקאליים ומקומיים ובכך מחזקים ומגדילים את מספר ההזדמנויות העומדות לפנינו".