אורן יוניוב פנה לביהמ"ש לעיכוב יישום צו האוסר על שלמור-אבנון-עמיחי להעסיקו

הצו הוצא בתחילת השבוע לבקשת ראובני-פרידן - אך לדברי יוניוב הוא פוגע בחופש העיסוק שלו

אורן יוניוב הגיש היום (ד') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה לעיכוב ביצוע החלטתו מיום ב' השבוע להוציא צו מניעה האוסר על משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי מלהעסיקו, וזאת עד להכרעת המחלוקת בהליכי הבוררות בינה לבין ראובני-פרידן.

לדברי יוניוב, בכוונתו להגיש בימים הקרובים בקשת רשות ערעור על ההחלטה לבית המשפט העליון. על כן הוא מבקש לעכב את ביצוע ההחלטה עד להכרעת בית המשפט העליון.

יוניוב מדגיש בפנייתו לבית המשפט כי מדובר בהחלטה הפוגעת באופן קשה ביותר בחופש העיסוק שלו, הכולל בין היתר את החופש להחליט עם מי הוא חפץ לעבוד בתחום שרכש לעצמו מוניטין. לדבריו, הוא החליט לעשות זאת עם שלמור-אבנון-עמיחי, ואין כל הצדקה לשלול ממנו זכות זו, רק בשל העובדה כי בעבר נחתם הסכם פסול, בלתי חוקי המפחית את התחרות בשוק המדיה, שהוא עצמו אינו צד לו ואף התנגד לו, ולפיו החליטו שני צדדים אחרים מן הגדולים במשק בתחומם, על דעת עצמם, שלא להעסיקו בעתיד.

לדברי יוניוב, כחלק ממימוש חופש העיסוק שלו הוא חפץ להקים עסק משותף עם שלמור-אבנון-עמיחי בתחום המדיה, בו הוא פועל ובו רכש את המוניטין שלו, ואולם אפשרות זו נחסמה בפניו בשל החלטת בית המשפט, אשר כל עוד היא נותרת בתוקפה ולא מבוטלת או מעוכבת הוא אינו יכול להקים עסק משותף עם שלמור-אבנון-עמיחי.

עוד טוען יוניוב, באמצעות בא כוחו, עו"ד ארז טיקולסקר כי מאזן הנזקים נוטה בבירור לטובת עיכוב ביצוע ההחלטה.

השופט יהודה זפט ביקש לקבל את תגובתם של ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי לבקשת עיכוב ביצוע החלטתו, בתוך שלושה ימים. (בש"א 1725/08)