לבקשת עמנואל רוזן: ביהמ"ש מינה מפרק זמני לחברה המפעילה את רדיו 99FM

לאור המצב המשפטי החדש, לא ברור כעת מתי יועברו מניות התחנה לרדיו ללא הפסקה - דבר שהיה אמור להתבצע שלשום

תחנת הרדיו 99FM עומדת תחת מפרק: בהמשך לבקשה שהוגשה אתמול על-ידי עמנואל רוזן וגורמים נוספים שהועסקו על-ידי כ.א.ן תקשורת, שבבעלות ארקדי גאידמק, המפעילה את רדיו 99, הורה היום (ה') בית המשפט על מינויה של עו"ד יעל זלינגר כמפרקת זמנית לחברה. לאור השינויים, לא ברורה עתה שאלת העברת המניות של רדיו 99 לידי רדיו ללא הפסקה - דבר שאמור היה להתבצע כבר שלשום (ג').

הבקשה לפירוק הוגשה על-ידי אנשי התקשורת עמנואל רוזן ואילן ברמן וסמנכ"ל הכספים לשעבר של כ.א.ן, אריק בן-יאיר. באמצעות עוה"ד טל קרת וקובי רפאלי ממשרד זיסמן, אהרוני, גייר ועדי קפלן ושות' טוענים השלושה, שחובות החברה נאמדים בכ-6.5 מיליון שקל, 2.5 מיליון מתוכם לעובדים שפוטרו וכי לחברה התחייבויות עתידיות בסך 11 מיליון שקל.

לטענתם, בעקבות החלטת הרשות השנייה לפיה על גאידמק למכור את מניותיו בחברה בשל פעילותו הפוליטית, הפסיק גאידמק להזרים מימון לחברה, זאת לטענתם לאחר שאיבד בה עניין ונקלע בעצמו לקשיים כלכליים. לדברי מבקשי הפירוק, בספטמבר חתם גאידמק על הסכם למכירת החברה לידי רדיו ללא הפסקה, אולם הוא הפר אותו כשלא פרע את חובות החברה כפי שהתחייב, לכן לא הועברו אתמול מניותיה, כפי שסוכם.

"עולה בבירור כי החברה אינה יכולה לפרוע את חובותיה, במלואם או בחלקם, כי היא אינה מנוהלת לשם התמודדות עם מצבה, כי היא הפסיקה את פעילותה כמעט כליל, וכי היא הגיעה לסוף דרכה. עד לאחרונה הועסקו בחברה כ-60 עובדים שכירים בדרגים ובתפקידים שונים. עקב מצבה הכלכלי החמור פיטרה החברה ב-22 באוקטובר את כל עובדיה וחדלה מכל פעילות שהיא, למעט שידורים מצומצמים ביותר", נטען בבקשה.