תדיראן טלקום השיקה בארה"ב את מרכזיית ה - IP החדשה שלה

המערכת בעלת תכונות מתקדמות שהמתקדמת ביניהן היא מערכת הנתב/נווט, המאפשר שימוש בשרת יחיד בארגון, מה שיוצר יתרון מול המערכות של המתחרים שמחייבות ארגונים להתקין יותר משרת אחד, והדבר מייקר את קניית המערכת והאחזקה שלה

תדיראן טלקום ארה"ב (חברת הבת של תדיראן טלקום בישראל) השיקה את המרכזייה החדשה שלה - IP קורל סי SOFT SWITCH. באירוע השתתפו 150 דילרים/מפיצים מארה"ב קנדה ודרום אמריקה.

המערכת בעלת תכונות מתקדמות שהמתקדמת ביניהן מוצגת לראשונה בפני השוק האמריקני והיא מערכת הנתב/נווט, המאפשר שימוש בשרת יחיד בארגון. התכונה הייחודית יוצרת יתרון מול המערכות של המתחרים שמחייבים ארגונים להתקין יותר משרת אחד, והדבר מייקר את קניית המערכת והאחזקה שלה.

"המוצר והמאפיינים שלו הגדילו את המכירות, ואת מעגל הדילרים והמפיצים שלנו בארה"ב" אומר מנכ"ל תדיראן ארה"ב זאב רובינשטיין. "המתחרים חייבים להשתמש במספר סרברים בארגונים ואנו רק בסרבר אחד. בימים של הידוק החגורה זה משמעותי מאוד בנוסף לאיכות המוצר".

על ידי שימוש בפרוטוקול הנפוץ ביותר להעברת דיבור על רשתות נתונים (פרוטוקול SIP), מערכת ה Coral Sea Softswitch מאפשרת לחברות וארגונים להתחבר לספקי שרותי התקשורת שלהם ישירות דרך קישור אינטרנטי (IP) וע"י כך לשמר את איכות השירות ולצמצם עלויות.

מערכת מסרים אחידה (Unified Messaging), ועידות שמע וחוזי, טלפוני תוכנה, טלפונים רב תכליתיים (סלולרי ואינטרנטי), טלפונים מבוססי פרוטוקול אינטרנט כל האמצעים הללו מאפשרים למשתמשי המערכת לקבל מידע בזמן אמת, לנהל התיעצויות והתכתבויות עם עמיתיהם ולקבל החלטות מתוזמנות ומבוססות היטב. המגוון הרחב של אמצעי ויישומי תקשורת הופך כל אמצעי בכל מקום לתחנת עבודה מבצעית ומשוכללת ומשפר באופן ניכר את יעילות הארגון ע"י צמצום מירבי של השיהוי בתהליכי התקשורת.

"תדיראן טלקום הציבה לעצמה חזון עיסקי תואם לדרישה ההולכת וגוברת בעולם לתקשורת מולטימדיה אחודה על גבי רשתות תקשורת הנתונים ורשת האינטרנט" אומר רובינשטיין.