תנובה תובעת 2.5 מיליון שקל ממפעילת רדיו 99 שבבעלות גאידמק

זאת בגין אי עמידה בהסכם שכירות עליו חתמה חברת כ.א.ן תקשורת עם תנובה ; ביהמ"ש כבר מינה היום מפרק זמני לכ.א.ן תקשורת, זאת לבקשת עמנואל רוזן וגורמים נוספים שהועסקו ע"י החברה

חברת תנובה הגישה היום (ה') אחר-הצהריים תביעה כנגד חברת כ.א.ן תקשורת מקומית שבבעלות ארקדי גאידמק, המחזיקה בתחנת הרדיו האזורית רדיו 99FM. התביעה על סך 2.5 מיליון שקל הוגשה בגין אי עמידה בהסכם שכירות עליו חתמה כ.א.ן תקשורת עם תנובה.

מכתב התביעה, שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב על-ידי באי-כוחה של תנובה, עוה"ד לילי דורון וליאת הכט ממשרד ש. פרידמן ושות', עולה כי בדצמבר 2007 נחתם הסכם שכירות בלתי מוגנת, לפיו תנובה השכירה לחברת כ.א.ן תקשורת משרדים למטרת הפעלת אולפני רדיו וטלויזיה במתחם רכב מכר בגלילות.

לטענת תנובה, כבר עם תחילת תקופת השכירות הפרה כ.א.ן תקשורת את הסכם השכירות במספר הפרות, לרבות אי תשלום דמי שכירות ודמי ניהול ואי מתן הביטחונות כנדרש בהסכם השכירות.

מכתב התביעה עולה עוד כי על-פי ההסכם שנחתם, התחייבה כ.א.ן תקשורת לשלם לתנובה דמי שכירות חודשיים יסודיים בסך של כ-123 אלף שקל, ולטענתה, כ.א.ן תקשורת לא שילמה את דמי השכירות החודשיים היסודיים בגין החודשים יוני עד נובמבר 2008, על סך של 768,798 שקל.

תנובה תובעת מכ.א.ן תקשורת לשלם לה סכום של 768 אלף שקל בגין חוב דמי שכירות, סכום של כ-140 אלף שקל בגין חוב דמי ניהול, 29 אלף שקל בגין ריבית פיגורים, 383 אלף שקל בגין הפרתו היסודית של הסכם השכירות ו-7 מיליון שקל בגין דמי שכירות ודמי ניהול ליתרת תקופת השכירות.

לצרכי אגרה העמידה תנובה את תביעתה על סכום כולל של כ-2.5 מיליון שקל.