ראובני-פרידן: שלמור ויוניוב אינם מכבדים את הצו המונע מהם התקשרות

בבקשה דחופה שהוגשה לבית המשפט טען בא כוחו של ראובני-פרידן כי מדובר בביזיון בית המשפט

משרד הפרסום ראובני-פרידן הגיש היום (א') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה דחופה להטיל על משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, על מנהליו ועל אורן יוניוב, לשעבר מנכ"ל יונייטד, סנקציה של מאסר או קנס. הבקשה הוגשה על-פי פקודת ביזיון בית משפט, וזאת לטענתם על מנת לאכוף עליהם לציית לצו המניעה הזמני שניתן בשבוע שעבר, האוסר על שלמור להעסיק את יוניוב, במישרין ו/או בעקיפין, בתחום המדיה.

לטענת ראובני-פרידן, מדובר במהלך שאיננו אלא "פיקציה", אשר נועד לאפשר לשלמור וליוניוב להפר את צו המניעה ולרוקן מתוכן את החלטת בית המשפט. עוד נטען כי ברור שאין בכוונת שלמור ויוניוב לקיים את הצו, וכי יש לכן להטיל על שלמור ומנהליה ועל יוניוב מאסר או קנס, על מנת לאכוף עליהם את קיום הצו.

כזכור, לפני ימים ספורים נעתר בית המשפט לבקשת ראובני-פרידן, והוציא צו מניעה זמני האוסר על משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי מלהעסיק את אורן יוניוב, לשעבר מנכ"ל ראובני-פרידן ומנכ"ל חברת המדיה יונייטד, שהיתה משותפת לשני משרדי הפרסום ופורקה בהוראת הממונה על ההגבלים.

לאחר מכן הודיע אורן יוניוב רשמית ללקוחות חברת המדיה יוניון - החברה החדשה שהוקמה לאחר שיונייטד חדלה לפעול כי הבעלות המלאה על החברה החדשה היא שלו, ולכן הם אינם מנועים מלעבוד עימה בעטיו של צו המניעה.

בתגובה העבירו עורכי הדין של ראובני פרידן ביום חמישי האחרון מכתב לאמצעי המדיה וללקוחות יוניון אליו מצורף צו המניעה. בתגובה פנה עורך הדין של אורן יוניוב ארז טריקולסקר, לעורכי הדין של ראובני פרידן, והתריע בפניהם כי יש במכתבים שנשלחו בבחינת לשון הרע.

בשלמור-אבנון-עמיחי סרבו להתייחס לידיעה.