ערוץ פלייבוי לביהמ"ש: הפסקנו את ההתקשרות עם אולפני מימד בשל ריבוי תקלות בשידור

כזכור, מימד תבעה כ-1.8 מיליון שקל מ חברת פליי.טי.וי, זכיינית הערוצים פלייבוי ואדולט, בטענה להתחמקות מתשלומים ; כעת טוענת פליי.טי.וי בכתב ההגנה לתביעת מימד כי החוזה שלה עם מימד בוטל כדין

"החוזה שלנו עם אולפני הטלוויזיה מימד MTVS בוטל כדין, לאור תקלות רבות בשידור ערוצי המבוגרים פלייבוי ואדולט" - כך טוענת חברת פליי.טי.וי, זכיינית הערוצים פלייבוי ואדולט, בכתב ההגנה לתביעת מימד.

כזכור, מימד תבעה כ-1.8 מיליון שקל בטענה כי פליי.טי.וי מתחמקת מהעברת התשלומים השוטפים המגיעים לה, בגין ההפקה והשידור של שני הערוצים. בין היתר, האשימה את הבעלים של פליי.טי.וי, יאיר חסון, בהפרה שיטתית של הסכמים - טענות בגינן הגיש חסון תביעת דיבה.

כעת טוענת פליי.טי.וי, באמצעות עוה"ד שי רייכר וליאור גלברד ממשרד יגאל ארנון ושות', כי הסכום הנתבע אינן בגין חוב שלא שולם אלא בגין סכומים שמועד פירעונם טרם הגיע, ושביחס לרובם גם לעולם לא יגיע. לדבריה, מימד מנסה לכפות עליה לשלם כ-1.3 מיליון שקל בגין שירותים עתידיים, למרות שההסכם ביניהן בוטל כדין.

מימד נשכרה לשדר, לתרגם, לערוך וכו' את ערוצי פלייבוי ואדולט, אלא שפלייבוי העולמית החליטה באחרונה לעבור לשיטת שידור לוויינית - מה שייתר את הצורך בשירותי מימד בתור ספק אריזה ותוכן. החלפת שיטת השידור נועדה לצמצם את התקלות ולספק רמת שידור גבוהה יותר. פליי.טי.וי טוענת כי ההסכם מקנה לה זכות להפסיק את ההתקשרות, אם אינה זקוקה עוד לשידורי ההפקה.

עילה שנייה להפסקת ההתקשרות נעוצה ב"מכת שידורים". מאז יולי השנה, כך נטען, חלו לא פחות מ-20 תקלות בשירותים שסיפקה מימד. בין היתר, הערוצים נפלו, השחירו, ריצדו או שלא היה סאונד למשך זמן מה. לטענת פליי.טי.וי, ריבוי התקלות נובע מחדר השידור המיושן של מימד, ופגע במנוייה וביחסיה עם yes ו-Hot. הזכיינית אף שוקלת להגיש תביעת נזיקין בגין תקלות אלה. (ת.א. 47240/08).