קרן סלע קפיטל רכשה מאדגר בניין משרדים בת"א ב-23.4 מיליון שקל

החלק שרכשה קרן סלע בבניין מניב דמי שכירות שנתיים בסך 2 מיליון שקל ; דמי השכירות החודשיים הממוצעים בשטחי המשרדים שנכללים בעסקה עומדים על 47 שקל למ"ר

קרן הריט סלע קפיטל נדל"ן רכשה בסוף השבוע את חלקה (50%) של חברת אדגר השקעות ופיתוח (זרוע הנדל"ן של קבוצת צור שמיר) בבניין מניב ברחוב המסגר בתל אביב תמורת 23.4 מיליון שקל. העסקה משקפת לקרן סלע תשואה של 8.5%.

קרן סלע קפיטל נדל"ן, בניהולם של אלי בן-חמו (לשעבר מנכ"ל מבטחים החדשה) ויצחק סלע, הוקמה ביוני 2007. מרבית בעלי המניות בחברה הם גופים מוסדיים כמו קופות גמל, קרנות פנסיה, חברות ביטוח ובנקים. יו"ר קרן סלע הוא מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שמואל סלבין, שמכהן היום בין היתר גם כסגן יו"ר אזורים.

הבניין, ששטחו 4,270 מ"ר, ממוקם ברחוב המסגר 18, וה-50% הנותרים בו הם בבעלות חברת אוטו חן שבשליטת משפחת בליליוס הירושלמית. זכויות הבעלות שרכשה קרן סלע מאדגר חלות בשלוש קומות משרדים ומחסנים בבניין וכן ב-45 חניות תת קרקעיות.

השטחים שנרכשו מושכרים בתפוסה מלאה לשמונה שוכרים מתחום הפיננסים, הבריאות, הביטוח והתובלה. תקופות השכירות בחלק שנרכש בבניין נעות בין שנה לארבע שנים עם אופציות להארכת תקופות השכירות לארבע שנים נוספות.

החלק שרכשה קרן סלע בבניין מניב דמי שכירות שנתיים בסך 2 מיליון שקל כשדמי השכירות החודשיים הממוצעים בשטחי המשרדים שנכללים בעסקה עומדים על 47 שקל למ"ר.

קרן סלע קפיטל הונפקה במארס השנה. עד כה היא גייסה 131 מיליון שקל, מתוכם ההנפקה הראשונה לציבור של מניות וכתבי אופציה למניות בסך 35.2 מיליון שקל.

הקרן מחזיקה בנכסים מניבים בשווי של 235 מיליון שקל ברעננה (16 אלף מ"ר בתפוסה של 94%), ראשון לציון (5,984 מ"ר בתפוסה של 100%), אזור (3,360 מ"ר בתפוסה של 100%) ותל אביב. אלה משמשים למשרדים, היי-טק ומסחר.

המסגר 18 ת