בעזרתה האדיבה של נינט: הפרסומת של פלאפון - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט בכיכובו של מודי בר-און זוכה השבוע לאחוזי אהדה מרשימים

לאחר חצי שנה פלאפון עושה זאת שוב, וגם הפעם בעזרתה האדיבה (והיקרה?) של נינט: הפרסומת לפלאפון באמצעות באומן-בר-ריבנאי, המציגה את נינט כשהיא מטיילת להנאתה בסגנונות לבוש מגוונים כובשת כבר בשבוע הראשון על המסך את המקום הראשון בטבלת הפרסומות הזכורות. שיעורי הזכירה של הפרסומת מרשימים ביותר, ועומדים על 19.7% (!), שיעור הגבוה באופן משמעותי מממוצע הזכירות במהלך חצי השנה האחרונה (9%).

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה,אומרת כי עוצמת הזכירות של הפרסומת גבוהה מאוד ועומדת על 2.3, כשהמשמעות היא ששיעור הזכירות של הפרסומת גבוה ב-130% (!) מהממוצע של הפרסומות הזכורות בחצי השנה האחרונה. שיעורי האהדה לפרסומת של פלאפון העומדים על 13.7%, מביאים את הפרסומת למקום השני והמכובד בדירוג הפרסומות האהובות.

הפרסומת של סלקום, באמצעות גיתם BBDO, נכנסה השבוע לעשירייה כבר בשבוע הראשון על המרקע. הפרסומת המציגה מחווה רומנטית המשלבת אקווריום וירח, רושמת שיעורי זכירה צנועים יותר של 5% ושיעורי אהדה של 8.8%.

שיעורי האהדה לפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, המציגה הפעם את מודי בר-און מנסה להיכנס לים אחרי השעה 18:00 המציל גדי יגיל שולח אותו לשחות בדיסקונט, מרקיעים שחקים ועומדים השבוע על 40.8%. שיעור זה גבוה משמעותית משיעור האהדה הממוצע של הפרסומות בחצי השנה האחרונה שעומד על 22%, מה שמביא את עוצמת האהדה לפרסומת עד לכדי רמה של 1.8, דבר המעיד על כך ששיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-80% משיעורי האהדה הממוצעים במהלך חצי השנה האחרונה.

הפרסומת המושקעת ביותר השבוע (מנתוני יפעת בקרת פרסום) היא הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

הפרסומת לתפוזינה של ראובני-פרידן חוזרת על הפורמט המנצח של הבחורה עם הגופיה. הפעם הרמיזה יותר מעודנת, והקריאייטיב הבולט של ההפגנה למען כדור הארץ, מזכה את הפרסומת במקום השלישי והמכובד בטבלת הפרסומות האהובות, גם ללא שימוש בפרזנטור.

גם השבוע ממשיכה מגמת העלייה בהשקעה בפרסום, דבר המתבטא גם במספר מופעים גבוה יותר של פרסומות וחסויות (239 לעומת 223), וגם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים, שעומד השבוע על 36.9 מיליון דולר, עלייה של 8% בהשוואה לשבוע שעבר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).