אורנג' תקים דוכני מכירה בקניונים בהשקעה של 7 מיליון שקל

המהלך יבוצע לאחר סיום ההתקשרות של אורנג' עם רשת סופר-פארם ; הקמת הדוכנים צפויה להסתיים ברבעון השני של 2009

חברת פרטנר תקים 32 דוכני מכירה בקניונים למותג אורנג', בהשקעה של 7 מיליון שקל. הקמת הדוכנים שתחל השבוע צפויה להסתיים ברבעון השני של 2009.

לדברי מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, הקמת הדוכנים היא חלק ממהלך אסטרטגי רחב הכולל גם שינוי במערך המכירות של החברה. "אנחנו עומדים להשיק השנה, באופן הדרגתי, ערוצי פעילות נוספים הכוללים טלפוניה קווית, שירותי אינטרנט ופורטל המולטימדיה הגדול בישראל. פעילות ענפה זו הולידה את הצורך בהקמת חנויות ודוכנים עצמאיים אשר ימשיכו לתת שירות מוביל, איכותי ומגוון בתחומי ליבת עסקינו", אומר אבנר.

הקמת הדוכנים תחליף למעשה את רשת סופר-פארם שמכרה עד כה את מוצרי המותג, והחוזה איתה צפוי להסתיים בעוד חודש לאחר שפרטנר החליטה לסיים את ההתקשרות. פרטנר כבר פועלת בקניונים באמצעות 6 חנויות וכעת מדובר למעשה בהרחבת פעילות המכירות בקניונים באמצעות דוכנים ובאופן ישיר.

פרט לכך כולל מערך המכירות של החברה גם 35 מרכזי שירות ומכירה ו-50 משווקים פרטיים הפועלים בפריפריה ובמגזרים הערבי והחרדי.