חברת
פרטנר תקים 32 דוכני מכירה בקניונים למותג אורנג', בהשקעה של 7 מיליון שקל. הקמת הדוכנים שתחל השבוע צפויה להסתיים ברבעון השני של 2009.
לדברי מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, הקמת הדוכנים היא חלק ממהלך אסטרטגי רחב הכולל גם שינוי במערך המכירות של החברה. "אנחנו עומדים להשיק השנה, באופן הדרגתי, ערוצי פעילות נוספים הכוללים טלפוניה קווית, שירותי אינטרנט ופורטל המולטימדיה הגדול בישראל. פעילות ענפה זו הולידה את הצורך בהקמת חנויות ודוכנים עצמאיים אשר ימשיכו לתת שירות מוביל, איכותי ומגוון בתחומי ליבת עסקינו", אומר אבנר.
הקמת הדוכנים תחליף למעשה את רשת סופר-פארם שמכרה עד כה את מוצרי המותג, והחוזה איתה צפוי להסתיים בעוד חודש לאחר שפרטנר החליטה לסיים את ההתקשרות. פרטנר כבר פועלת בקניונים באמצעות 6 חנויות וכעת מדובר למעשה בהרחבת פעילות המכירות בקניונים באמצעות דוכנים ובאופן ישיר.
פרט לכך כולל מערך המכירות של החברה גם 35 מרכזי שירות ומכירה ו-50 משווקים פרטיים הפועלים בפריפריה ובמגזרים הערבי והחרדי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.