בקשה לפירוק חברת סקיור ויז'ן שבשליטת את'לון של דורון אלמוג ומשה חורב

סקיור ויז'ן עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של תוכנות אבטחה באינטרנט ; לטענת עובדיה, החברה הפסיקה את פעילותה, פיטרה את כל עובדיה, הפסיקה לגבות תשלום על מוצריה, ונותרה עם חובות של כ-550 אלף שקל

6 מעובדי חברת סקיור ויז'ן שבשליטת קבוצת את'לון (AGS), המתמחה בהשקעות בתחום ההומלנד סקיוריטי, מבקשים מבית המשפט המחוזי בתל-אביב לפרק את החברה, בטענה כי הפסיקה את פעילותה ונותרה עם חובות של כ-550 אלף שקל.

AGS היא חברת אחזקות ישראלית-אמריקנית, שהוקמה בידי דורון אלמוג, לשעבר אלוף פיקוד דרום, ושעל בעלי מניותיה נמנים משה חורב, סגן נשיא אורקל העולמית. היא מחזיקה ב-48% מסקיור ויז'ן, העוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של תוכנות אבטחה באינטרנט. המנכ"ל מורן זבדי מחזיק ב-24% נוספים.

סקיור ויז'ן הוקמה במארס 2003. העובדים טוענים, באמצעות עוה"ד יואל פרייליך וטל בר-יהושפט, כי בסוף ספטמבר הפסיקה החברה את פעילותה, פיטרה את כל עובדיה והפסיקה לגבות תשלום עבור מוצריה ושירותיה. כיום החברה אינה פעילה, אולם מספר עובדים מפעילים שירותים חיוניים ללקוחות החברה, ביוזמתם, מבלי לקבל משכורת, וזאת כדי לשמר סיכוי קלוש למכירת נכסיה כעסק חי.

העובדים המפוטרים טוענים כי החברה חייבת להם 282 אלף שקל וכן כ-100 אלף שקל לספקים. בנוסף, היא הפסיקה לשלם דמי שכירות בגין משרדיה. לדבריהם, בעלי המניות בחברה החליטו על הפסקת פעילותה באופן בלתי רשמי וחדלו לחפש מימון נוסף לחברה.

במקביל, מבקשים העובדים למנות את עו"ד גיא גיסין כמפרק זמני לחברה, משום שלטענתם נכסיה, חוות השרתים, המחשבים וכל הקיים במשרדים, ייזרקו לרחוב בסוף החודש בשל אי-תשלום דמי שכירות ושירותי אינטרנט. (פש"ר 2798/08).