הכרטיסים שסיפקה איסתא ספורט היו מזוייפים - הלקוח יפוצה ב-55 אלף שקל

ביהמ"ש פסק כי על חברת הנסיעות לפצות לקוח שרכש ממנה חבילה בסך 13 אלף שקל למשחק צ'מפיונס ליג בין ליברפול לברצלונה באנגליה, אך קיבל כרטיסים מזוייפים להתמודדות, נעצר ושוחרר רק כעבור שעתיים

בית משפט השלום בתל-אביב פסק אתמול (ג') כי על סוכנות הנסיעות איסתא לפצות בסכום של 55 אלף שקל לקוח שרכש ממנה חבילה למשחק כדורגל באנגליה, אך קיבל אספקה של כרטיסים מזוייפים להתמודדות.

התובע, בנימין שקיפי, טען באמצעות עו"ד ארצי בן-יעקב, כי בפברואר 2007 רכש מאיסתא ספורט לו ולבנו חבילה למשחק צ'מפיונס ליג באנגליה בין ליברפול לברצלונה, בעלות של 13 אלף שקל. לטענתו, באיסתא לא סיפקו לו את הכרטיסים לבית-המלון בלונדון כפי שהתחייבו, ונאמר לו על-ידי נציגי איסתא שהכרטיסים יחכו לו באיזור האצטדיון.

כ-10 דקות לפני שריקת הפתיחה של המשחק, נשלח שקיפי לפאב שנמצא בסמוך לאנפילד, אצטדיונה הביתי של ליברפול, שם חיכה לו איש הקשר של איסתא, שהביא לו לבסוף את צמד הכרטיסים. אלא שלהפתעת שקיפי, מקומות הישיבה שצוינו בכרטיסים לא היו סמוכים זה לזה. בכל מקרה, כאשר שקיפי ובנו נכנסו למגרש מיציעים שונים - הם נעצרו מיד כיוון שהכרטיסים אותם הציגו היו מזוייפים. לאחר שעתיים של חקירות הם שוחררו.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט