מפלגת מרצ ותנועת השמאל החדשה הודיעו היום (ד') על שורת מינויים לקמפיין לקראת הבחירות הקרובות:
גיא טולדנו, מנכ"ל חברת האסטרטגיה והמיתוג קונספטיקה, מונה למנהל הקמפיין; נסים דואק, המנכ"ל ובעלים של משרד יוניק תקשורת, יהיה אחראי על מערך התקשורת של הקמפיין; ודרור שטרנשוס, לשעבר מבעלי משרד הפרסום יורו תל-אביב, מונה לתפקיד יועץ מיוחד לקמפיין.
ערן ארדן, מנכ"ל משותף בגריי אינטראקטיב, ינהל את קמפיין האינטרנט; והסוקרת דליה שיינדלין תנהל את המחקר. מלי כהן-ברייר מונתה לדוברת מפלגת מרצ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.