ב-2012 יצפו בווידיאו באינטרנט 190 מיליון איש - 88% מהגולשים האמריקנים

כך לפי מחקר חדש שפרסמה חברת eMarketer ; מחקר אחר, שערכה חברת TDG, הצביע על כך שב-2013 תוכני וידיאו ארוכים יהיו אחראים ל-69.4% מההכנסות מפרסום, בהשוואה ל-41.6% ב-2008

אתר YouTube אמנם עדיין לא הצליח למצוא את נוסחת הקסם ליצירת רווחים מווידיאו באינטרנט, אולם הבחירות האחרונות בארה"ב הוכיחו באופן סופי את האפשרויות הטמונות בתחום.

מחקר חדש שפרסמה חברת eMarketer מצביע על כך שמספר הגולשים שצופים בווידיאו באינטרנט בארה"ב יגיע ב-2012 ל-190 מיליון איש, שישקפו 88% מאוכלוסיית הגולשים בארה"ב.

"לאחר התחלה כושלת עם ניסויים לא מוצלחים, בעלי תוכן הווידיאו המקוון והמפיצים מיישמים אסטרטגיה שמחקה את המודל העסקי של הטלוויזיה המסורתית", אומר פאול ורנה, אנליסט ב-eMarketer.

מחקר אחר, שערכה חברת TDG, הצביע על כך שב-2013, תוכני וידיאו ארוכים יהיו אחראים ל-69.4% מההכנסות מפרסום, בהשוואה ל-41.6% ב-2008, בעוד שההכנסות מתכני וידיאו קצרים יצנחו מ-54.8% לשיעור של 28.7%. בהתאם לכך, ניתן להבין את הצעד האחרון שבו נקטה YouTube - העלאת סרטים וסדרות באורך מלא לאתר, בשאיפה למשוך אחריה מפרסמים הססנים.