הרצל עוזר נכנס היום לתפקידו כמנכ"ל HOT; מגייס 500 נציגי שירות חדשים

מינה את מיקי מרגלית לסמנכ"ל שירות הלקוחות בחברה ; כתב במכתב לעובדים: "לקוחותינו הם נשמת אפנו, ובתקופה הקרובה אפנה את כל מרצי על מנת להשביח את מערך שירות הלקוחות"

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT , נכנס היום (ב') באופן רשמי לתפקידו. עם כניסתו הודיע עוזר על מינויו של מיקי מרגלית לסמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה. מרגלית שימש בעבר כסגן נשיא לקשרי לקוחות בסלקום, וכן תכנן והקים את מערכת שירות הלקוחות של yes.

במקביל הודיע עוזר על גיוס מיידי של 500 נציגי שירות חדשים, במטרה לעבות ולהשביח את מערך השירות, וכן על הקמת מינהלת שירות חוצת ארגון, במטרה למקד את פעילות החברה בשיפור תחום השירות ולהעמיד את מירב משאבי הארגון לטובת כך.

עוזר אף פנה היום באיגרת לעובדים, בה התייחס בין היתר לבעיות בתחום השירות שעימן מתמודדת החברה כיום. "אני ער לבעיות בתחום השירות", כתב באיגרת, "ולכן סימנתי את שיפור והשבחת השירות כיעד אסטרטגי שלנו לתקופה הקרובה.

"לקוחותינו הם נשמת אפנו, ובתקופה הקרובה אפנה את כל מרצי על מנת להשביח את מערך שירות הלקוחות. אני מאמין שיחד נפעל ללא פשרות, על מנת להשיג מטרה זו", כתב עוזר.