בריטני ספירס עקפה את ברק אובמה בדירוג מילות החיפוש של יאהו

כוכבת הפופ מובילה את הדירוג זו השנה השביעית ; בקטגוריית החדשות סופת ההוריקן היא הפופולרית ביותר

ברק אובמה זכה אמנם לניצחון סוחף בקלפיות, אך ברשימת מונחי החיפוש הפופולריים שפרסם מנוע החיפוש של יאהו אתמול (ב'), הוא נאלץ להסתפק במקום השלישי, כאשר את המקום הראשון תופסת שוב, בפעם השביעית ב-8 השנים האחרונות, כוכבת הפופ האמריקנית בריטני ספירס. אובמה יכול להתנחם שסיפור ניצחונו בבחירות האחרונות בארה"ב משך את המספר הרב ביותר של הקלקות גולשים. את המקום השני ברשימת מונחי החיפוש הפופולריים מאיישת ליגת ההיאבקות WWE.

מונחי חיפוש פופולריים נוספים שנמנו בעשירייה הפותחת של יאהו הם השחקנית הצעירה וכוכבת הילדים מיילי סיירוס, משחק הרשת RunScape, השחקנית ג'סיקה אלבה, דמות אנימציית המנגה היפנית נארוטו, השחקניות לינדזי לוהן ואנג'לינה ג'ולי ותוכנית הטלוויזיה 'אמריקן איידול' (כוכב נולד האמריקני).

בחלוקה לקטגוריות, היחיד שזכה להיכנס לעשירייה הראשונה בקטגוריית הפוליטיקאים הפופולריים ברשת שלא היה מועמד לתפקיד כלשהו במערכת הבחירות האחרונה, הוא מושל קליפורניה, ארנולד שוורצנגר, שהתברג במקום ה-9. מונחי חיפוש פופולריים נוספים בקטגוריה זו היו אובמה, שרה פיילין, ג'ון מקיין, הילארי קלינטון, ג'ורג' בוש, רון פול, ג'ון אדוארדס, מייק האקבי ומיט רומני.

מיאהו נמסר שהידיעות החדשותיות הפופולריות ביותר בקרב הגולשים, בהתבסס על מונחי חיפוש, היו סופות הוריקן, קיילי וקייסי אנתוני (קייסי היא אם שרצחה את בתה, קיילי), בחירות 2008, פקיסטן, גבר בהריון, סין, עירק, שלי מאליל (שחקן המואשם בניסיון רצח), פטריק סוויזי ואפגניסטן.