LG רוצה להקדים את ה-iPhone בישראל

התוכנית של יבואני LG היא להשיק בישראל טלפוני מגע חדשים, כולל את הפראדה ברשת פלאפון - שינסו לתפוס נתח שוק גדול ככל האפשר, לפני שה-iPhone יימכר כאן באופן רשמי

LG הפכה בשנה האחרונה לשחקנית משמעותית בתחום טלפוני המגע. מכשיריה עומדים ראש בראש מול יצרניות אחרות כמו סמסונג וגם מול ה-iPhone של אפל. ב-LG אפילו הספיקו להוציא את טלפון המגע הראשון שלהם - פראדה - כמה ימים לפני ההכרזה המדוברת של ה-iPhone בתחילת 2007, ובכך ליהנות מראשוניות בתחום זה.

"יכולות המגע בצגים עומדות להיות מעניינות עבורנו", אומר פאיק, "יותר ויותר טלפונים יהיו עם יכולת של מגע, במיוחד כאשר נכנסים לטלפונים החכמים". הפראדה עצמו זכה בחודש אוקטובר האחרון לגרסה חדשה, שמציעה מקלדת מלאה הנשלפת מצידו התחתון של המכשיר וגם שעון יד המתחבר בבלוטות' לטלפון ומציע חיווי של שיחות.

זווית נוספת שבה בחרו ב-LG לתקוף את תחום טלפוני המגע, היא באמצעות מיצוב הטלפונים הסלולריים שלהם כמכשירי צילום סמי-מקצועיים. דגם הפראדה החדש מגיע עם מצלמת 5 מגה פיקסל ופוקוס אוטומטי. בישראל, LG בחרה להשיק בתחילת השנה את ה-Viewty, שהציע יכולות צילום דומות וכמובן יכולות של מסך מגע. התוכנית של יבואני LG היא להשיק כאן טלפוני מגע חדשים, כולל את הפראדה ברשת פלאפון, שינסו לתפוס נתח שוק גדול ככל האפשר, לפני שה-iPhone יימכר כאן באופן רשמי.

ב-LG לא מתכננים להגביל את מסכי המגע לעולם הטלפוניה בלבד. "נושא המגע לא מוגבל רק לטלפונים אלא גם לטלוויזיה, ואפילו ללא המגע עצמו. זו דרך אחת לגרום ללקוחות להרחיב את השימוש בטלוויזיה. זה הופך להיות רלבנטי אם רוצים להרחיב את השימוש בטלוויזיה גם לתחומים אחרים, כגון גלישה באינטרנט, יישומים של בית חכם, ועידות וידיאו או שימושים מורכבים יותר", אומר פאיק. חברה ישראלית שפועלת בתחום זה היא N-Trig שנמצאת בקשר גם עם LG.