תקציב הפרסום של ישיר בית השקעות עובר לברוקנר-נטע-יער

התקציב טופל עד כה ב-Lead מקבוצת אדלר-חומסקי

נפרדים לא רק מעדי אשכנזי: תקציב הפרסום של ישיר בית השקעות עובר לברוקנר-נטע-יער - כך נודע ל"גלובס".

תקציב הפרסום של ישיר בית השקעות טופל עד עתה במשרד הפרסום Lead מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי. כזכור, Lead היה משרד הפרסום האחראי לקו הפרסומי של בית ההשקעות בשנה האחרונה, בכיכובה של הבדרנית עדי אשכנזי. במקור אמורה הייתה אשכנזי לשמש פריזנטורית של החברה למשך כשלוש שנים, אך על רקע הטלטלה בשוק ההון והאפשרות שקופות הגמל של הקבוצה ימכרו כבר השנה - הופסקה עימה ההתקשרות.

הקו הפרסומי של ישיר בית השקעות בכיכובה של אשכנזי, ניסה להפשיט את שוק ההון לשפה פשוטה, תחת הסיסמה: "כשמדברים ישיר מבינים".

עתה נראה כי בישיר בית השקעות לא הסתפקו בפרידה מאשכנזי והחליטו להיפרד גם ממשרד הפרסום עצמו. על התקציב, שצפוי לקטון באופן משמעותי, נערך מכרז - בין היתר גם של משרדים שאינם נמנים על מערך הפרסום של החברה. מערך הפרסום של קבוצת ביטוח ישיר מונה עתה למעשה שלושה משרדי פרסום: הוותיק, שלמור-אבנון-עמיחי המטפל בביטוח ישיר; אדלר-חומסקי מטפל באישי ישיר, וברוקנר-נטע-יער שמטפל במימון ישיר.