חזית חדשה נפתחת להתאחדות: צ'רלטון שידרה בשבת רק 2 משחקים

בהתאחדות לכדורגל טוענים כי ההחלטה של צ'רלטון לשדר בשבת 2 משחקים מליגת העל במקום 3 משחקים היא הפרה של ההסכם בין הצדדים ; בצ'רלטון טוענים: את המשחק השלישי אנחנו מחוייבים רק לצלם

בהתאחדות לכדורגל עדיין עסוקים בסכסוך עם ערוץ 10 והמשחק המרכזי, אבל מתברר שבסוף השבוע נפתחה חזית נוספת בעניין זכויות השידור, הפעם בין ההתאחדות לבין חברת צ'רלטון.

צ'רלטון, שמחזיקה בזכויות השידור של משחקים 2-6 בליגת העל (יתרת המשחקים מלבד המשחק המרכזי), מחויבת על פי ההסכם עם ההתאחדות לשדר בכל מחזור שלושה משחקים בשידור ישיר. אלא שאתמול הסתפקו בצ'רלטון בשני משחקים: הפועל פתח תקווה - מכבי נתניה ומכבי ת"א - בית"ר ירושלים.

בהתאחדות הגיבו כי "הדבר נעשה בניגוד להסכם וההתאחדות תפעל בנושא". כאקט ראשון טוענים בהתאחדות כי כבר העבירו לצ'רלטון מכתב ובו יידעו אותם על ההפרה שנעשתה.

מצ'רלטון מסרו כי לפי ההסכם אין להם כל מחויבות לשדר שלושה משחקים בשידור ישיר, וכי החובה היא על שידור של שני משחקים בעוד שאת המשחק השלישי הם מחויבים לצלם בלבד ולהעבירו על פי ההסכם לרשות השידור, לצורך שימוש בתכנים לתוכנית סיכום המחזור. "מבחינתנו לא היתה שום הפרה. צילמנו ביום שבת שלושה משחקים מליגת העל, שניים העברנו בשידור ישיר ואת המשחק השלישי, הכח עמידר רמת גן מול בני יהודה, העברנו במלואו לרשות השידור", נמסר מצ'רלטון.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט