"האח הגדול" ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג; פתיחה מוצלחת ל"משפחה חורגת"

גמר "מפרץ האהבה" של רשת לא הצליח להתברג לטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע החולף ורשם רייטינג ממוצע של 18.5% - בניגוד לרייטינג המקובל בדרך-כלל בתוכניות גמר של ז'אנר הריאליטי

בניגוד לציפיות, גמר התוכנית "מפרץ האהבה" של רשת, ששודרה ביום חמישי האחרון, לא הצליח להתברג לטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע החולף, ורשם רייטינג ממוצע של 18.5% בקרב משקי-בית יהודיים - זאת בניגוד לרייטינג המקובל בדרך-כלל בתוכניות גמר של ז'אנר הריאליטי.

מנגד, פרק ההשקה של "משפחה חורגת", התברג לטבלה עם רייטינג ממוצע של 23.2% בקרב משקי-בית יהודיים ו-622 אלף צופים פרטיים.

יחד עם זאת, גם השבוע, כמו בכל שבוע, "האח הגדול" של קשת מוביל את הטבלה. השבוע, להבדיל משבועות קודמים, הפרק שזכה לשיעורי הרייטינג הגבוהים היה דווקא הפרק ששודר ביום ראשון ורשם ממוצע של 33.7% בקרב משקי-בית יהודיים ו-862 אלף צופים פרטיים, ואילו פרק ההדחה הסתפק ברייטינג ממוצע של 31.8% בקרב משקי-בית יהודיים ו-849 אלף פרטיים.

במקום השלישי בטבלה השבועית נמצאת "כלבוטק" של רשת עם ממוצע של 24.3%, ואילו במקום הרביעי מוקמה "החיים זה לא הכל", גם היא של רשת, עם ממוצע של 23.4%.

עלייה לחדשות

חדשות ערוץ 2 של אמצע השבוע רשמו בשבוע החולף ממוצע של 22.4% בקרב משקי-בית יהודיים, וגם המהדורות המתחרות רשמו ממוצע גבוה בהשוואה לשבועות קודמים. מהדורת החדשות של ערוץ 10 רשמה ממוצע של 12.4%, ואילו מבט של הערוץ הראשון של 7.3%. גם השבוע ממשיכה המהדורה של "אולפן שישי" לשמור על נתונים גבוהים אשר מסתכמים ב-19.3% בקרב משקי-בית יהודיים.

בסך-הכל הן רשת והן קשת מיוצגות בטבלה עם 4 תוכניות כל אחת, וחברת החדשות של ערוץ 2 עם 2 תוכניות.

רייטינג